Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Nestle rośnie na rynku wód butelkowanych

Nestle Water zanotowała sprzedaż w wysokości 1,9 mld dol. w I kwartale br., co oznacza 5,3-proc. wzrost organiczny w porównaniu analogicznego okresu 2015 r.

Nestle rośnie na rynku wód butelkowanych
fot. materiały prasowe Nestle Waters

Autor: www.portalspozywczy.pl / beveragedaily.com
Data: 19-04-2016, 10:54

Nestle Waters posiada 52 marki wód butelkowanych na całym świecie. Najbardziej znanym, flagowym brandem jest Nestle Pure Life, który jest obecny na 32 rynkach. Perełkami w portfolio są globalne marki premium – Perrier i San Pellegrino. Nestle posiada także marki lokalne, takie jak: Nałęczowianka w Polsce, Poland Spring w USA, Buxton w Wielkiej Brytanii czy Erikli w Turcji.

Francois Xavier Roger, CFO Nestle potwierdził, że kategoria wody rozwija się zgodnie z oczekiwaniami grupy. Nestle Waters osiągnęło największy – bo aż dwucyfrowy - wzrost przychodów na rynkach wschodzących. Dwucyfrowo rosły też wyniki sprzedaży Nestle Pure Life. Marki premium, jak Perrier i San Pellegrino, mocno rosną jednocyfrowo, ale grupa liczy na przyspieszenie i osiągnięcie dwucyfrowych wzrostów.

Nestle Waters dostrzega perspektywy rozwoju rynku wód butelkowanych na świecie. Widać to na przykładzie rynku w Stanach Zjednoczonych, gdzie sprzedaż wód w 2015 r. była wyższa niż napojów gazowanych. Spółka chce wykorzystać tę sytuację oferując szerokie portfolio produktów na różnych rynkach – począwszy od marek lokalnych, poprzez globalne silne brandy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Francois Xavier Roger RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Nestle Waters RSS ALERT    /    Nestle Pure Life RSS ALERT    /    Nałęczowianka RSS ALERT    /    rynek wód butelkowanych RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.147.142.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.