Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nielsen: PepsiCo zmniejszyło wydatki reklamowe w TV w I kw. 2018 r.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-04-2018, 14:13
Nielsen: PepsiCo zmniejszyło wydatki reklamowe w TV w I kw. 2018 r.
fot. shutterstock

Grupa PepsiCo zmniejszyła wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w pierwszym kwartale 2018 roku w porównaniu z takim samym okresem roku 2017 – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

PepsiCo w I kwartale 2018 r. wydała 58,2 mln zł na reklamę telewizyjną. W analogicznym okresie poprzedniego roku wydatki grupy na ten cel wyniosły 78,8 mln zł. 

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 524) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH