Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Nowa akcja Tymbarka. Marka personalizuje wiadomości dla konsumentów

Influencerzy - Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski czy Mariusz Kałamaga - mają dla każdego jedyną w swoim rodzaju wiadomość – chcą zadzwonić, by ją przekazać. Jak to działa…? Trzeba się połączyć, by sprawdzić. Akcji marki Tymbark towarzyszył będzie konkurs z nagrodami.

Nowa akcja Tymbarka. Marka personalizuje wiadomości dla konsumentów
fot. materiały prasowe

Picie Tymbarkowych napojów to już społeczny zwyczaj o ściśle określonym schemacie: otwierasz butelkę i od razu czytasz, co znajduje się na Kapslu, a następnie – pokazujesz bliskiej osobie. Uczucie, gdy nasze hasło trafia w sedno, jest niezastąpione. 

Dzięki wykorzystaniu Big Data możliwa jest wyjątkowa personalizacja wiadomości dla użytkownika. 
Jak to działa? Wszystko zaczyna się od Kapsla – sczytanego za pośrednictwem aplikacji lub wybranego z dostępnych na ekranie (w przypadku braku produktu). Następnie użytkownik zaskakiwany jest „połączeniem” przychodzącym od jednego z influencerów. Dzięki wykorzystanej technologii w czasie rzeczywistym powstaje wrażenie, że „dzwoniąca” gwiazda jest dla nas jak dobry znajomy! Całość rozmowy puentowana jest zawsze zachętą do tego, by Kapsla podać dalej. Użytkownik może wtedy przekazać połączenie swojemu przyjacielowi. 

Kampania w Internecie właśnie ruszyła, a konkurs będzie trwał do 18 września. W puli nagród znajdą się m.in. telefony Samsung Galaxy S9, aparaty Fuji Instax, podwójne bilety do Cinema City, abonamenty w serwisach Netflix i Spotify, a także wyjątkowe Tymbarkowe worko-plecaki i skarpetki. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tymbark RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.203.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.