Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa Coca-Cola Cherry Zero Cukru zastąpi dotychczas sprzedawaną wersję napoju

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-12-2017, 12:18
Nowa Coca-Cola Cherry Zero Cukru zastąpi dotychczas sprzedawaną wersję napoju
fot. shutterstock.com

Coca-Cola wprowadziła na polski rynek kolejny produkt bez cukru. To część strategii zakładającej realizację europejskiego zobowiązania dotyczącego redukcji kaloryczności.

W polskich sklepach pojawiła się nowa Coca-Cola Cherry Zero Cukru, która zastąpi dotychczas sprzedawaną wersję napoju opartą na recepturze z zawartością cukru. Jest to dowód na to, że firma Coca-Cola realizuje europejskie zobowiązanie do obniżenia całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o  10 proc. do 2020 r.

- Warto podkreślić, że 27% całego naszego portfolio w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru, a to o 5,3 p.p. więcej niż rok temu - podkreśla Lana Popović, Dyrektor Generalna Coca-Cola Poland Services.

- Prace nad recepturami naszych napojów, zmierzające do obniżenia ich kaloryczności to tylko jedno z działań, jakie podejmujemy, aby pomóc konsumentom kontrolować ilość cukru spożywanego w ich codziennej diecie. Wprowadzamy także na rynek mniejsze opakowania, aby pomóc konsumentom kontrolować ilość spożywanych kalorii poprzez mniejsze porcje - dodaje Lana Popović.

Coca-Cola wspólnie z innymi producentami żywności w Europie oraz z ekspertami do spraw żywienia pracuje jednocześnie nad uproszczeniem systemu oznaczeń składu produktów, dodając do niego kolory, które będą w intuicyjny sposób informować o tym, czy zawartość tłuszczu, cukru i soli oraz wartość kaloryczna danego produktu jest wysoka, średnia czy zerowa. Celem jest stworzenie jednego systemu, który będzie można stosować w całej Europie, tak aby europejscy konsumenci mieli dostęp do tych samych informacji, niezależnie od miejsca, w którym w danej chwili przebywają.

Coca-Cola Cherry to najbardziej znana i najlepiej sprzedająca się na świecie wiśniowa Cola. Na światowym rynku pojawiła się ponad 30 lat temu – w 1985 r., a jej premiera w Polsce miała miejsce w 1996 r. Wprowadzenie na rynek Coca-Cola Cherry oznaczało rewolucję. Przed nią do napojów Coca-Cola nie dodawano żadnego innego aromatu i nie wprowadzano pod jej marką żadnego innego smaku.

Nowa Coca-Cola Cherry Zero Cukru już zaczęła pojawiać się na polskich półkach sklepowych i stopniowo będzie dostępna w coraz większej liczbie punktów handlowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Były konsument 06-05-2018, 22:52:
Co za debil zastąpił smaczny napój gównem co do picia się nie nadaje?
  • Sw Mikolaj 14-12-2017, 09:54:
A jaki jest wolumen sprzedazy tego specyfiku, pewnie ponizej kilku procen. To wszystko wielka sciema i mydlenie oczu.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 907) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.