Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa Coca-Cola Cherry Zero Cukru zastąpi dotychczas sprzedawaną wersję napoju

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-12-2017, 12:18
Nowa Coca-Cola Cherry Zero Cukru zastąpi dotychczas sprzedawaną wersję napoju
fot. shutterstock.com

Coca-Cola wprowadziła na polski rynek kolejny produkt bez cukru. To część strategii zakładającej realizację europejskiego zobowiązania dotyczącego redukcji kaloryczności.

W polskich sklepach pojawiła się nowa Coca-Cola Cherry Zero Cukru, która zastąpi dotychczas sprzedawaną wersję napoju opartą na recepturze z zawartością cukru. Jest to dowód na to, że firma Coca-Cola realizuje europejskie zobowiązanie do obniżenia całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o  10 proc. do 2020 r.

- Warto podkreślić, że 27% całego naszego portfolio w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru, a to o 5,3 p.p. więcej niż rok temu - podkreśla Lana Popović, Dyrektor Generalna Coca-Cola Poland Services.

- Prace nad recepturami naszych napojów, zmierzające do obniżenia ich kaloryczności to tylko jedno z działań, jakie podejmujemy, aby pomóc konsumentom kontrolować ilość cukru spożywanego w ich codziennej diecie. Wprowadzamy także na rynek mniejsze opakowania, aby pomóc konsumentom kontrolować ilość spożywanych kalorii poprzez mniejsze porcje - dodaje Lana Popović.

Coca-Cola wspólnie z innymi producentami żywności w Europie oraz z ekspertami do spraw żywienia pracuje jednocześnie nad uproszczeniem systemu oznaczeń składu produktów, dodając do niego kolory, które będą w intuicyjny sposób informować o tym, czy zawartość tłuszczu, cukru i soli oraz wartość kaloryczna danego produktu jest wysoka, średnia czy zerowa. Celem jest stworzenie jednego systemu, który będzie można stosować w całej Europie, tak aby europejscy konsumenci mieli dostęp do tych samych informacji, niezależnie od miejsca, w którym w danej chwili przebywają.

Coca-Cola Cherry to najbardziej znana i najlepiej sprzedająca się na świecie wiśniowa Cola. Na światowym rynku pojawiła się ponad 30 lat temu – w 1985 r., a jej premiera w Polsce miała miejsce w 1996 r. Wprowadzenie na rynek Coca-Cola Cherry oznaczało rewolucję. Przed nią do napojów Coca-Cola nie dodawano żadnego innego aromatu i nie wprowadzano pod jej marką żadnego innego smaku.

Nowa Coca-Cola Cherry Zero Cukru już zaczęła pojawiać się na polskich półkach sklepowych i stopniowo będzie dostępna w coraz większej liczbie punktów handlowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Sw Mikolaj 14-12-2017, 09:54:
A jaki jest wolumen sprzedazy tego specyfiku, pewnie ponizej kilku procen. To wszystko wielka sciema i mydlenie oczu.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 093) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH