Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Oryginalny Sok: HoReCa jest dla nas jednym z najważniejszych kanałów dystrybucji

- Jesteśmy zdania, że kanał HoReCa jest kanałem nie docenionym przez firmy, dlatego swoją ofertę kierujemy zarówno do detalu oraz w innych opakowaniach do klientów HoReCa - mówi Krystian Krystoforski, menadżer ds. marketingu i PR w firmie Biurkom Flampol Sp. z o.o., które jest właścicielem marki Oryginalny sok. Firma weźmie udział w Food Show 2017.

Oryginalny Sok: HoReCa jest dla nas jednym z najważniejszych kanałów dystrybucji
fot. materiały prasowe

Przedsiębiorstwo Biurkom Flampol Sp. z o.o. powstało w 1992 r. - W tym czasie z niewielkiej firmy skupującej dziczyznę staliśmy się czołową firmą na terenie Europy. Stabilna pozycja firmy na rynku europejskim oraz ciągła chęć rozwoju zmotywowała nas do stworzenia nowego działu w firmie. Od listopada 2016 r wprowadziliśmy na rynek nową markę soków NFC o nazwie ,,Oryginalny Sok’’. W tym krótkim czasie zbudowaliśmy dystrybucje w 7 województwach na terenie Polski oraz wprowadziliśmy ponad 20 różnych produktów w 5 pojemnościach. Nasza oferta jest skierowana przede wszystkim do klientów detalicznych oraz sektora HoReCa. Najważniejszym czynnikiem który kieruje nami jest jakość, zarówno najwyższa jakość oferowanych produktów jak i najwyższa jakość serwisu. Chcemy aby każdy w Polsce miał możliwość oraz pił tylko Oryginalny Sok - dodaje Krystian Krystoforski.

ZAPRASZAMY NA FOOD SHOW 2017! WIĘCEJ INFORMACJI NA FOODSHOW.PL.

- Nasza firma zdecydowała się wziąć udział w targach ze względu na 3 czynniki. Pierwszy czynnik to dostępność naszego produktu w województwie Śląskim. Od stycznia tego roku prowadzimy dystrybucje na terenie Gliwic, Katowic oraz sąsiednich miast. Drugi czynnik to możliwość zaprezentowania swojej nowej oferty na polskim rynku. Dział soków NFC jest nowym działem w firmie i chcemy pokazać się branży. Trzeci czynnik to prestiż targów. Targi Food Show cieszą się bardzo pochlebnymi opiniami w branży i gwarantują dostęp do szerokiej bazy potencjalnych klientów. Oczekujemy, że udział w Food Show pozwoli nam na pokazanie się branży spożywczej oraz zaprezentowanie naszej oferty w możliwy najlepszy sposób czyli od strony jakości i smaku naszych produktów m.in. poprzez degustacje produktów - wylicza Krystian Krystoforski.

- Jakie atrakcje przygotowuje firma Biurkom Flampol w związku z Food Show? 

- Chcemy jak najszerzej pokazać naszą ofertę, dlatego oprócz całej gamy naszych soków czyli soki w butelce 200 ml, 330 ml, 1000 ml, 3 L oraz 5 L będziemy chcieli zaprezentować inny sposób na wykorzystanie naszych produktów. Wszystkie nasze soki są 100 proc. i nie zawierają żadnych dodatków, idealnie odwzorowują owoce lub warzywa z których są stworzone dlatego ich głównym przeznaczeniem jest spożywanie ich w trakcie dnia. Na targach będziemy prezentować inne sposoby na wykorzystanie naszych soków. Na naszym stoisku zobaczycie państwo profesjonalnych barmanów, którzy na bazie naszych produktów przygotowywać będą Oryginalne Koktajle, Smoothie i potrawy - dodaje Krystian Krystoforski.

więcej informacji:

Food Show 2017 RSS ALERT    /    Oryginalny Sok RSS ALERT    /    Krystian Krystoforski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.82.52.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.