Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

OryginalnySok: Mamy ambicje, aby stać się liderem rynku soków NFC w Polsce

- OryginalnySok poprzez utrzymanie najwyższej jakości produktów, ciągły rozwój oraz swoje działania edukacyjne i marketingowe ma ambicje, aby w ciągu najbliższych kilku lat stać się liderem rynku soków NFC w Polsce - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Krystian Krystoforski, manager ds. marketingu i PR w firmie Biurkom Flampol, która jest właścicielem marki OryginalnySok.

OryginalnySok: Mamy ambicje, aby stać się liderem rynku soków NFC w Polsce
Krystian Krystoforski, manager ds. marketingu i PR w firmie Biurkom Flampol

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 26-03-2019, 15:46

Od kiedy produkty marki OryginalnySok są dostępne na rynku? Skąd pomysł na tego typu działalność?

Historia firmy sięga 1992 roku, ale marka OryginalnySok obecna na rynku jest od listopada 2016 roku. Od początku nasze działania skupione są wokół słowa "jakość". Najwyższa jakość produktów oraz najwyższa jakość serwisu poprzez stworzenie własnej sieci dystrybucji.

Pierwsze przymiarki do stworzenia marki OryginalnySok nastąpiły już w 2014 roku, kiedy prezes firmy zauważył zmieniające się trendy oraz rozpoczynająca się modę na bycie fit i postanowił m.in. wykorzystując własne uprawy owoców wprowadzić na rynek soki NFC o najwyższej jakości, aby konsument miał wybór pomiędzy sokiem jednodniowym oraz "naturalnymi" soczkami z kartonu, które w większości okazywały się napojem. Soki NFC idealnie wpisują się w ten model. 

Jak wygląda oferta sokowa firmy (smaki, opakowania)?
 
Naszym bazowym produktem jest sok w butelce szklanej 330 ml, posiadamy 30 różnych rodzajów soków w tym opakowaniu m.in. nasze hity: sok burak-ogórek kiszony oraz jabłko-liczi-pitahaja.  Dodatkowo w naszej ofercie znajdziemy serie soków premium 200 ml, serie soków w butelce 1000 ml, kartony bag in box 3L oraz jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy 100% soki NFC w saszetkach 110 ml. Produkt ten ze względu na bezpieczeństwo, gramaturę, smaki oraz szatę graficzną dedykowany jest dla dzieci.

Gdzie dystrybuowane są produkty – detal, HoReca? W jakich regionach kraju można je nabyć?

Głównym kanałem sprzedaży jest rynek detaliczny. Zasięg naszej dystrybucji to już 15 województw, więc praktycznie cały kraj. Kolejny istotny kanał dystrybucji to sektor HoReCa oraz na razie pojedyncze sieci handlowe.

Czym różni się klient HoReCa od detalu? Dlaczego warto inwestować w ten kanał?

Częstotliwość wizyt w restauracjach z roku na rok wzrasta, co przekłada się na wzrost oczekiwań konsumenta. Coraz częściej wizyta w restauracji motywowana jest nie tylko tym, aby coś zjeść, ale również coś wypić. Jeśli coraz mocniej widoczny jest trend zdrowego stylu życia oraz bycia fit, to również poszukujemy takich produktów w gastronomii. Nasz produkt w 100% spełnia te oczekiwania. Klient HoReCa jest w stanie zapłacić więcej za produkt, ale produkt musi go zachwycić i być warty swojej ceny. Klient HoReCa cześciej niż klient detaliczny poszukuje wyróżnika i chętniej sięga po produkt sezonowy np. serie soków letnich jabłko-rabarbar lub jabłko-czerwony agrest. Jest to naturalna 100% lemoniada, alternatywa dla lemoniad z cukrem lub syropami.

więcej informacji:

Biurkom Flampol RSS ALERT    /    OryginalnySok RSS ALERT    /    soki NFC RSS ALERT    /    Krystian Krystoforski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.23.15
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.