Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

OryginalnySok: Mamy ambicje, aby stać się liderem rynku soków NFC w Polsce

Strona 2 z 2

Jak ocenia Pan rynek soków NFC w Polsce? Czy to perspektywiczna branża? 

OryginalnySok poprzez utrzymanie najwyższej jakości produktów, ciągły rozwój oraz swoje działania edukacyjne i marketingowe ma ambicje, aby w ciągu najbliższych kilku lat stać się liderem rynku soków NFC w Polsce. Uważamy, że branża soków NFC w Polsce wciąż jest branżą niedocenioną i porównywaną do napojów w kartonie, dlatego w tym roku podejmujemy działania, które mają na celu uświadamianie konsumentów, a w konsekwencji dokonywanie przez nich świadomego wyboru produktów. Na szczęście konsumenci coraz więcej czasu poświęcają na czytanie etykiet i zaczynają dostrzegać różnice w tym co pili przez ostatnie kilka lat, a tym co otrzymują teraz.

W ostatnim czasie wprowadziliście na rynek smoothie? Gdzie można nabyć tego typu produkty?

Produkt pojawił się w naszej ofercie 1 marca więc stopniowo wprowadzamy go do naszych klientów detalicznych ale również sektora HoReCa.

Dlaczego właśnie smoothie? Jak oceniacie tę kategorię produktów?

Smoothie można traktować jako przekąskę. Jest to uzupełnienie soku a nie jego zastąpienie - zdecydowaliśmy się wprowadzić tą serie produktów, aby poszerzyć naszą ofertę oraz dać możliwość wyboru przez konsumenta produktów, które na co dzień są ciężko dostępne lub używane w zupełnie inny sposób np. kurkuma.

Na rynku znajduje się wiele smoothie żółtych, różowych, zielonych, wskazujących przeznaczenie np. detox, energia itp. Dlatego my postanowiliśmy wprowadzić coś czego jeszcze nie było. Znaleźliśmy kilka wyróżników, produktów naturalnych, ale również ciężko dostępnych i na ich bazie stworzyliśmy 5 smoothie. Smoothie ze spiruliną, inuliną, acai, kurkumą oraz passiflorą.

Czy w najbliższym czasie zamierzacie dalej rozszerzać ofertę?

Tak, na okres wakacji wprowadzimy kolejną nową kategorie produktów do naszego portfolio oraz wciąż wsłuchujemy się w opinie naszych klientów i również na tej podstawie wprowadzamy nowe rodzaje soków w butelce 330 ml. Już w kwietniu pojawi się m.in. sok jabłko-malina.

Dziękuję za rozmowę.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biurkom Flampol RSS ALERT    /    OryginalnySok RSS ALERT    /    soki NFC RSS ALERT    /    Krystian Krystoforski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.82.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.