Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Oshee chce umacniać pozycję na rynku żywności funkcjonalnej

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-11-2015, 11:06
Oshee chce umacniać pozycję na rynku żywności funkcjonalnej
fot. materiały prasowe / Oshee

- Nasze portfolio będzie się rozwijało w wielu kategoriach, ale zawsze będzie dostarczało do organizmu dodatkowe funkcje – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Dariusz Gałęzewski, współzałożyciel i członek zarządu Oshee.

Skąd Oshee czerpie pomysły na rozwój i nowe produkty? - Obserwujemy światowe trendy, sposoby zachowania konsumentów i ich potrzeby, a następnie zastanawiamy się czy i jak możemy je wykorzystać w naszych produktach. Oczywiście nie zaprzeczę, że wiele pomysłów na produkty pojawia się spontanicznie i na bieżąco, ale każdy z nich musi wpisywać się w przyjętą przez nas strategię – komentuje Dariusz Gałęzewski.

Jego zdaniem żywność funkcjonalna nie jest zachcianką czy artykułem luksusowym. - Są to produkty, które łączą kilka potrzeb konsumenta: zazwyczaj jest to podstawowa funkcja jaką zaspokaja dany produkt - np. w przypadku napojów jest to zaspokojenie pragnienia - i dostarczania do organizmu dodatkowych funkcji, takich jak witaminy i minerały – dodaje członek zarządu Oshee.

Eksperci rynku zastanawiają się, czy rynek żywności funkcjonalnej w Polsce będzie się rozwijał czy to tylko chwilowy trend. Z jednej strony mówi się o tym, że coraz więcej Polaków ceni sobie żywność tradycyjną, bez żadnych dodatków, a z drugiej rośnie sprzedaż produktów z dodatkiem witamin i minerałów…

- Żyjemy coraz szybciej, mamy coraz mniej czasu, nasz organizm potrzebuje coraz więcej witamin i minerałów, aby funkcjonować na tak wysokich obrotach - dlatego poszukujemy produktów, które będą jednocześnie zaspokajały wiele potrzeb jednocześnie. Rozwój żywności funkcjonalnej to trend światowy, a nie tylko polski. Oczywiście po przeciwnej stronie będzie następował rozwój żywności wytwarzanej tradycyjnymi metodami dla konsumentów, którzy mają więcej czasu na jej przygotowanie lub więcej środków aby za nią zapłacić - stąd rozwój takich marek jak Krakowski Kredens czy marek w branży mięsnej jak np. Chrzanowska Manufaktura Wędlin uważam, że ma również ogromny potencjał – podsumowuje Dariusz Gałęzewski.

Oshee jest liderem rynku izotoników w Polsce. W ofercie firmy znajduje się 50 produktów.
W tym roku spółka wprowadziła na rynek batony i cukierki z witaminami, wodę dla dzieci bez konserwantów, barwników i sztucznych aromatów pod marką Oshee Kids. Zaproponowała konsumentom także tabletki pod marka Oshee MEDicine oraz z produkty aloesowe.

- Co do kolejnych planów - nie mogę odpowiedzieć na to pytanie, gdyż jest wiele firm konkurencyjnych - a zwłaszcza jedna - która wykorzystuje większość naszych pomysłów. Niech przynajmniej poczeka na pojawienie się tych produktów na rynku aby zacząć swoje prace… - podsumowuje Gałęzewski.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • marie curie 10-11-2015, 17:07:
b. mądry artykuł
  • gm 04-11-2015, 13:10:
Wiele A zwłaszcza jedna. Darek PorOszę Cię.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH