Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Oshee: FoodCare z sądowym zakazem wprowadzania linii napojów witaminowych 4Move

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2016, 07:48
Oshee: FoodCare z sądowym zakazem wprowadzania linii napojów witaminowych 4Move
fot. materiały prasowe

Dariusz Gałęzewski, prezes zarządu Oshee poinformował, że 10 maja br. Sąd Apelacyjny w Krakowie udzielił zabezpieczenia spółce Oshee Polska Sp. z o.o. dotyczącego czynów nieuczciwej konkurencji polegających na wprowadzaniu do obrotu przez spółkę FoodCare Sp. z o.o. napojów witaminowych 4Move w puszkach 150 ml imitujących napoje witaminowe Oshee Vitamin Shot oraz używania w reklamach zwrotów „ vitamin shot” oraz „ vitamin shots”.

- Na mocy postanowienia Sądu Apelacyjnego na spółkę Foodcare nałożony został zakaz wprowadzania do obrotu i reklamowania - bezpośrednio oraz przez podmioty powiązane - napojów witaminowych 4Move w puszkach 150 ml imitujących napoje witaminowe Oshee Vitamin Shot oraz używania w reklamach zwrotów „ vitamin shot” oraz „ vitamin shots” – tłumaczy Dariusz Gałęzewski.

Jak dodaje, za każdy dzień naruszania zakazu grozi obowiązanemu (spółce FoodCare Sp. z o. o.) zagrożenie nakazaniem zapłaty kwoty 25 tys. zł na rzecz uprawnionego, tj. spółki Oshee Polska Sp z o o.

Zaznacza, że orzeczenie jest prawomocne.

To nie pierwszy przypadek, kiedy Oshee i FoodCare spotkały się w sądzie. Jak już podawała spółka Oshee, 2 listopada 2015 Sąd Okręgowy w Krakowie udzielił zabezpieczenia spółce Oshee Polska Sp. z o.o., dotyczącego czynów nieuczciwej konkurencji polegających na wprowadzaniu do obrotu przez spółkę Foodcare Sp. z o.o. w Zabierzowie napojów izotonicznych 4Move imitujących napoje izotoniczne Oshee. Zakaz ten dotyczy serii napojów izotonicznych 4Move z wizerunkiem Jose Mourinho w butelkach podobnych do butelek Oshee, która pojawiła się na rynku w połowie 2015 roku. 

Przypomnijmy, spółka Oshee działa od 2008 roku, kiedy to Dariusz Gałęzewski wraz z Dominikiem Dolińskim postanowili odejść z FoodCare, gdzie pierwszy z nich pracował na stanowisku dyrektora handlowego, a drugi – jako szef marketingu, i założyć własny biznes polegający na sprzedaży napojów izotonicznych pod marką Oshee. Dwa lata później ich nowa firma Oshee stała się drugim (po Coca-Coli) producentem napojów izotonicznych, a po kolejnych trzech - niekwestionowanym liderem w tej kategorii na rynku polskim. Obecnie spółka rozszerza portfolio o napoje i żywność funkcjonalną. W ofercie znajduje się około 50 produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dziecinada 22-06-2016, 16:53:
oshee jak urośnie to ich manager ds. marketingu ucieknie i zrobią napój "aha" i będziecie mówić brawo aha ,olać oshee a już nie wspominając o food care
  • Lolo 15-05-2016, 21:40:
Brawo Darek i Dominik pamietajcie aby nie zapomnieć na spokojną po wszystkim wysłać koca wiecie którego ? Gratulacje dosyć pdróbek FC !!!!!!!
  • AKsia 14-05-2016, 18:30:
Brawo Oshee! FC do piachu!

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.