Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Oshee: FoodCare z sądowym zakazem wprowadzania linii napojów witaminowych 4Move

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-05-2016, 07:48
Oshee: FoodCare z sądowym zakazem wprowadzania linii napojów witaminowych 4Move
fot. materiały prasowe

Dariusz Gałęzewski, prezes zarządu Oshee poinformował, że 10 maja br. Sąd Apelacyjny w Krakowie udzielił zabezpieczenia spółce Oshee Polska Sp. z o.o. dotyczącego czynów nieuczciwej konkurencji polegających na wprowadzaniu do obrotu przez spółkę FoodCare Sp. z o.o. napojów witaminowych 4Move w puszkach 150 ml imitujących napoje witaminowe Oshee Vitamin Shot oraz używania w reklamach zwrotów „ vitamin shot” oraz „ vitamin shots”.

- Na mocy postanowienia Sądu Apelacyjnego na spółkę Foodcare nałożony został zakaz wprowadzania do obrotu i reklamowania - bezpośrednio oraz przez podmioty powiązane - napojów witaminowych 4Move w puszkach 150 ml imitujących napoje witaminowe Oshee Vitamin Shot oraz używania w reklamach zwrotów „ vitamin shot” oraz „ vitamin shots” – tłumaczy Dariusz Gałęzewski.

Jak dodaje, za każdy dzień naruszania zakazu grozi obowiązanemu (spółce FoodCare Sp. z o. o.) zagrożenie nakazaniem zapłaty kwoty 25 tys. zł na rzecz uprawnionego, tj. spółki Oshee Polska Sp z o o.

Zaznacza, że orzeczenie jest prawomocne.

To nie pierwszy przypadek, kiedy Oshee i FoodCare spotkały się w sądzie. Jak już podawała spółka Oshee, 2 listopada 2015 Sąd Okręgowy w Krakowie udzielił zabezpieczenia spółce Oshee Polska Sp. z o.o., dotyczącego czynów nieuczciwej konkurencji polegających na wprowadzaniu do obrotu przez spółkę Foodcare Sp. z o.o. w Zabierzowie napojów izotonicznych 4Move imitujących napoje izotoniczne Oshee. Zakaz ten dotyczy serii napojów izotonicznych 4Move z wizerunkiem Jose Mourinho w butelkach podobnych do butelek Oshee, która pojawiła się na rynku w połowie 2015 roku. 

Przypomnijmy, spółka Oshee działa od 2008 roku, kiedy to Dariusz Gałęzewski wraz z Dominikiem Dolińskim postanowili odejść z FoodCare, gdzie pierwszy z nich pracował na stanowisku dyrektora handlowego, a drugi – jako szef marketingu, i założyć własny biznes polegający na sprzedaży napojów izotonicznych pod marką Oshee. Dwa lata później ich nowa firma Oshee stała się drugim (po Coca-Coli) producentem napojów izotonicznych, a po kolejnych trzech - niekwestionowanym liderem w tej kategorii na rynku polskim. Obecnie spółka rozszerza portfolio o napoje i żywność funkcjonalną. W ofercie znajduje się około 50 produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • dziecinada 22-06-2016, 16:53:
oshee jak urośnie to ich manager ds. marketingu ucieknie i zrobią napój "aha" i będziecie mówić brawo aha ,olać oshee a już nie wspominając o food care
  • Lolo 15-05-2016, 21:40:
Brawo Darek i Dominik pamietajcie aby nie zapomnieć na spokojną po wszystkim wysłać koca wiecie którego ? Gratulacje dosyć pdróbek FC !!!!!!!
  • AKsia 14-05-2016, 18:30:
Brawo Oshee! FC do piachu!

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 865) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH