Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Oshee oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-10-2017, 15:59
Oshee oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
fot. shutterstock

Oshee i Polski Związek Piłki Nożnej rozszerzają dotychczasową współpracę. Od sierpnia 2018 marka stanie się oficjalnym sponsorem polskich piłkarzy.

W ramach umowy Oshee uzyskało prawo do używania tytułu sponsorskiego, jak również
do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do korzystania z grupowego wizerunku piłkarskiej reprezentacji Polski, kadry młodzieżowej U-21 oraz reprezentacji Polski Kobiet
w zakresie realizacji działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych, związanych
z napojami funkcjonalnymi.

– Nasza dotychczasowa współpraca, która dotyczyła bezpośrednio partnerstwa Oshee oraz PZPN przebiegała wzorowo i dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie kolejnej umowy, na mocy której marka Oshee uzyskała tytuł oficjalnego sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że coraz więcej firm w naszym kraju dostrzega wartość sponsoringu sportowego i chce inwestować – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN. 

W ramach współpracy logotyp marki Oshee pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich w trakcie konferencji prasowych i wywiadów, tablicach reklamowych wokół boiska, ławce rezerwowych oraz na łuku wejściowym boiska. Ponadto napoje Oshee w bidonach i lodówkach z logotypem firmy będą eksponowane w trakcie meczów w ramach strefy ławki rezerwowych oraz podczas oficjalnych konferencji prasowych.

– Od początku celem Oshee jest aktywne wsparcie polskiego sportu – w konsekwencji tego sponsoring sportowy jest naturalnym filarem naszej długofalowej strategii marketingowej
i niejako potwierdzeniem naszej tożsamości i wartości, kluczowych dla marki, w wymiarze wizerunkowym – skomentował podpisanie umowy Dominik Doliński, wiceprezes Oshee Polska.

To kolejna umowa sponsorska, podpisana w ostatnich miesiącach przez Oshee. Marka jest m.in. oficjalnym partnerem Pucharu Polski PZPN w piłce nożnej oraz rozgrywek Nice 1. Ligi. Oshee współpracuje także z organizacją KSW jako jej oficjalny partner. Ambasadorką marki jest Joanna Jędrzejczyk.

– Kluczem doboru partnerów biznesowych jest wizja działalności spójna z wyznawanymi przez nas wartościami i duchem sportowej walki. Nasza dotychczasowa współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej pokazuje, jak wielki potencjał promocyjny mają wydarzenia, organizowane przez PZPN, dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie wspólnie realizowanych działań – powiedział Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE Polska.

Reprezentacja Polski zajmuje aktualnie w rankingu FIFA 6. miejsce. W minioną niedzielę biało-czerwoni zapewnili sobie awans do finałów Mistrzostw Świata 2018 w Rosji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ
PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 025) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH