Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Oshee oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-10-2017, 15:59
Oshee oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
fot. shutterstock

Oshee i Polski Związek Piłki Nożnej rozszerzają dotychczasową współpracę. Od sierpnia 2018 marka stanie się oficjalnym sponsorem polskich piłkarzy.

W ramach umowy Oshee uzyskało prawo do używania tytułu sponsorskiego, jak również
do posługiwania się logotypem kompozytowym oraz do korzystania z grupowego wizerunku piłkarskiej reprezentacji Polski, kadry młodzieżowej U-21 oraz reprezentacji Polski Kobiet
w zakresie realizacji działań marketingowych, promocyjnych i reklamowych, związanych
z napojami funkcjonalnymi.

– Nasza dotychczasowa współpraca, która dotyczyła bezpośrednio partnerstwa Oshee oraz PZPN przebiegała wzorowo i dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie kolejnej umowy, na mocy której marka Oshee uzyskała tytuł oficjalnego sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że coraz więcej firm w naszym kraju dostrzega wartość sponsoringu sportowego i chce inwestować – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN. 

W ramach współpracy logotyp marki Oshee pojawi się m.in. na ściankach sponsorskich w trakcie konferencji prasowych i wywiadów, tablicach reklamowych wokół boiska, ławce rezerwowych oraz na łuku wejściowym boiska. Ponadto napoje Oshee w bidonach i lodówkach z logotypem firmy będą eksponowane w trakcie meczów w ramach strefy ławki rezerwowych oraz podczas oficjalnych konferencji prasowych.

– Od początku celem Oshee jest aktywne wsparcie polskiego sportu – w konsekwencji tego sponsoring sportowy jest naturalnym filarem naszej długofalowej strategii marketingowej
i niejako potwierdzeniem naszej tożsamości i wartości, kluczowych dla marki, w wymiarze wizerunkowym – skomentował podpisanie umowy Dominik Doliński, wiceprezes Oshee Polska.

To kolejna umowa sponsorska, podpisana w ostatnich miesiącach przez Oshee. Marka jest m.in. oficjalnym partnerem Pucharu Polski PZPN w piłce nożnej oraz rozgrywek Nice 1. Ligi. Oshee współpracuje także z organizacją KSW jako jej oficjalny partner. Ambasadorką marki jest Joanna Jędrzejczyk.

– Kluczem doboru partnerów biznesowych jest wizja działalności spójna z wyznawanymi przez nas wartościami i duchem sportowej walki. Nasza dotychczasowa współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej pokazuje, jak wielki potencjał promocyjny mają wydarzenia, organizowane przez PZPN, dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie wspólnie realizowanych działań – powiedział Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE Polska.

Reprezentacja Polski zajmuje aktualnie w rankingu FIFA 6. miejsce. W minioną niedzielę biało-czerwoni zapewnili sobie awans do finałów Mistrzostw Świata 2018 w Rosji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH