Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Oshee korzysta na rozwoju rynku napojów funkcjonalnych

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-08-2014, 13:34
Oshee zwiększy sprzedaż o kilkadziesiąt procent w 2014 r.
fot. materiały prasowe

- Marka Oshee sukcesywnie zwiększa wolumen sprzedażowy swoich produktów. W roku 2014 osiągniemy kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Dariusz Gałęzewski, członek zarządu Oshee.

Rynek izotoników i energetyków jest obecnie w stagnacji, ale z drugiej strony segment napojów funkcjonalnych wydaje się perspektywiczny... - Pomimo faktu chwilowego ustabilizowania się rynku napojów izotonicznych nasza sprzedaż rośnie co jednoznacznie wskazuje na fakt, iż marka jest kluczową w procesie decyzji zakupowej. Należy pamiętać, że rynek napojów funkcjonalnych to nie tylko napoje izotoniczne i energetyczne, ale również napoje z dodatkami funkcjonalnymi jak witaminy, minerały o właściwościach prozdrowotnych. W długiej perspektywie napoje funkcjonalne w Polsce będą zyskiwały na popularności co jest wynikiem światowych trendów - tłumaczy Gałęzewski.

Jego zdaniem, Polacy ufają napojom funkcjonalnym. - Z całą pewnością świadomość konsumenta jest kluczowym elementem jaki wpływa na popularyzację produktów funkcjonalnych. Biorąc zatem pod uwagę rosnący dostęp do informacji możemy zakładać zależność, która mówi, iż im bardziej edukowani są konsumenci na danym rynku, tym rynek produktów funkcjonalnych cieszy się większym powodzeniem - dodaje.

Jak przyznaje członek zarządu Oshee, rynek żywności funkcjonalnej jest mniej wrażliwy na cenę, niż pozostałe rynki. - Dla konsumenta ważniejszym faktorem zakupowym jest lifestyle oraz marka. Cena jest na dalszym miejscu. Należy jednak brać pod uwagę, że zawszę będą istniały dwie grupy produktów - tanie, o słabej jakości lub słabe w postrzeganiu konsumenta oraz markowe, dające gwarancje benefitu funkcji, a to musi kosztować. Dlatego nasze produkty, pomimo wyższej ceny sprzedaży od produktów konkurencyjnych, są najlepiej rotującymi produktami z kategorii - mówi Dariusz Gałęzewski.

Dodaje, że napoje Oshee trafiają do grupy konsumentów o zwiększonej wiedzy w zakresie suplementacji. Są to zarówno osoby aktywne sportowo, jak i osoby doceniające walory prozdrowotne danych składników zawartych w naszych produktach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (8)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • uroda 24-10-2014, 14:32:
Czym się zachwycać w tym całym Oshee, przecież tego świństwa prawdziwi sportowcy nie piją a Pan Dariusz niezłe innowacje sobie tworzy....
  • tom1 16-08-2014, 12:15:
"benefit funkcji" termin ukuty przez marketing. Od tych benefitów funkcji siada benefit prozdrowotny tzn., że od tej chemii siadają powoli wszystkie funkcje organizmu. Tylko zdrowe soki i herbaty są odpowiednie do spożycia.
  • kupiec 06-08-2014, 20:06:
Oczywiście że tak, przereklamowana brandowa porażka.

Zobacz wszystkie komentarze (8)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH