Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PepsiCo: Dzięki kampanii zanotowaliśmy wzrost sprzedaży i udziałów rynkowych

  • Autor: pm, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-10-2013, 13:00
PepsiCo: Dzięki kampanii zanotowaliśmy wzrost sprzedaży i udziałów rynkowych
Jak podaje PepsiCo, kampania "Wyzwanie Smaku" przyniosła bardzo dobre wyniki

- Kampania "Wyzwanie Smaku" przyniosła bardzo dobre wyniki: znacząco wzrosła świadomość marki Pepsi oraz chęć jej zakupu, a także parametry wizerunkowe. Zanotowaliśmy również wzrost sprzedaży przekładający się na wzrost udziałów rynkowych we wszystkich kanałach handlowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Pyzikiewicz, dyrektor marketingu napojowego, PepsiCo Poland.

Firma - ze wzflędu na swoją politykę - nie podaje dokładnych danych dotyczących wzrostów sprzedaży i udziałów rynkowych. 

- Minionego lata w Polsce pojawiła się legendarna kampania marki Pepsi - "Wyzwanie Smaku". Polegała ona na porównaniu smaku dwóch najczęściej kupowanych napojów typu cola, w tym Pepsi, i wybraniu, który z nich lepiej smakuje. Uczestnicy testu dostawali do spróbowania dwa napoje w nieoznaczonych przezroczystych kubkach i wybierali bardziej odpowiadający im smak. Wtedy dowiadywali się, którą markę wybrali. Napoje były podawane w tej samej temperaturze i ze świeżo otwartych puszek - tłumaczy Katarzyna Pyzikiewicz.

Jak dodaje dyrektor PepsiCo, około 2,5 miliona Polaków zetknęło się z eventami "Wyzwanie Smaku" Pepsi, ponad 87 tys. osób wzięło udział w samym teście - z nich 64 proc. osób wybrało smak Pepsi. Co ciekawe, to zdecydowanie więcej niż w innych krajach, w których Pepsi organizowała podobną zabawę.

Kampania Pepsi prowadzona była od początku lipca do początku września w kilkudziesięciu lokalizacjach w całej Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.