REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

PepsiCo: Dzięki kampanii zanotowaliśmy wzrost sprzedaży i udziałów rynkowych

  • Autor: pm, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-10-2013, 13:00
PepsiCo: Dzięki kampanii zanotowaliśmy wzrost sprzedaży i udziałów rynkowych
Jak podaje PepsiCo, kampania "Wyzwanie Smaku" przyniosła bardzo dobre wyniki

- Kampania "Wyzwanie Smaku" przyniosła bardzo dobre wyniki: znacząco wzrosła świadomość marki Pepsi oraz chęć jej zakupu, a także parametry wizerunkowe. Zanotowaliśmy również wzrost sprzedaży przekładający się na wzrost udziałów rynkowych we wszystkich kanałach handlowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Pyzikiewicz, dyrektor marketingu napojowego, PepsiCo Poland.

REKLAMA

Firma - ze wzflędu na swoją politykę - nie podaje dokładnych danych dotyczących wzrostów sprzedaży i udziałów rynkowych. 

- Minionego lata w Polsce pojawiła się legendarna kampania marki Pepsi - "Wyzwanie Smaku". Polegała ona na porównaniu smaku dwóch najczęściej kupowanych napojów typu cola, w tym Pepsi, i wybraniu, który z nich lepiej smakuje. Uczestnicy testu dostawali do spróbowania dwa napoje w nieoznaczonych przezroczystych kubkach i wybierali bardziej odpowiadający im smak. Wtedy dowiadywali się, którą markę wybrali. Napoje były podawane w tej samej temperaturze i ze świeżo otwartych puszek - tłumaczy Katarzyna Pyzikiewicz.

Jak dodaje dyrektor PepsiCo, około 2,5 miliona Polaków zetknęło się z eventami "Wyzwanie Smaku" Pepsi, ponad 87 tys. osób wzięło udział w samym teście - z nich 64 proc. osób wybrało smak Pepsi. Co ciekawe, to zdecydowanie więcej niż w innych krajach, w których Pepsi organizowała podobną zabawę.

Kampania Pepsi prowadzona była od początku lipca do początku września w kilkudziesięciu lokalizacjach w całej Polsce.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 986) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH