Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PepsiCo reaktywuje markę napojów skierowanych do młodego konsumenta

  • Autor: bevnet.com
  • Data: 04-10-2013, 16:38

Koncern PepsiCo postanowił przywrócić na rynek markę Aquafina FlavorSplash. Jest to linia gazowanych, smakowych napojów posiadających zero kalorii. Nie wiadomo jeszcze, w jakich krajach marka ponownie zawita do sklepów - informuje portal bevnet.com.

Marka Aquafina FlavorSplash po raz pierwszy pojawiła się na rynku w 2005 r., jednak wówczas po kilku miesiącach PepsiCo ją wycofało. Teraz koncern postanowił ją reaktywować, przy okazji całkowicie odmieniając jej wizerunek i pozycjonowanie. Od teraz ma być skierowana do młodych klientów - jej główny target to osoby między 13 a 19 rokiem życia.

Napoje Aquafina FlavorSplash dostępna będzie w trzech smakach: Color Me Kiwi, Peelin' Good oraz Berry Loco. Produkt będzie sztucznie słodzony, ma zawierać naturalny aromat i dużo witamin z grupy B.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 263) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH