Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

PepsiCo zakłada inkubator dla firm promujących zdrowe odżywianie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-04-2017, 13:53
PepsiCo zakłada inkubator dla firm promujących zdrowe odżywianie
fot. PepsiCo

PepsiCo ogłosiła program dla przedsiębiorców pod nazwą PepsiCo Nutrition Greenhouse. Ten innowacyjny inkubator przedsiębiorczości został stworzony z myślą o wspieraniu firm skupionych wokół zdrowego odżywiania, które wchodzą na rynek spożywczy.

Program PepsiCo skierowany jest do europejskich przedsiębiorców i ma na celu zidentyfikowanie 8 przełomowych marek specjalizujących się w odżywianiu. Wybrane firmy otrzymają fundusze oraz szansę na partnerstwo z ekspertami PepsiCo, którzy wspierają z sukcesem takie marki, jak Quaker, Alvalle, Naked czy Tropicana. Pomogą oni firmom w realizacji ich potencjału rynkowego.

Przedsiębiorcy, którzy generują przychody ze sprzedaży poniżej 2 mln euro będą mogli zgłosić swoją firmę do programu do 15 maja 2017 r. na specjalnej stronie internetowej.

Na początku zgłoszeniom przyjrzy się niezależny recenzent, aby określić kwalifikacje do programu. Następnie komisja złożona z ekspertów z branży spożywczej i inwestycyjnej oraz specjalistów PepsiCo oceni wybrane firmy biorąc pod uwagę szereg czynników m.in.: czy cechy produktu i marki oparte są o profil odżywczy, potencjalne działanie zdrowotne produktu, pozyskiwanie surowców w sposób naturalny, czytelna etykieta oraz smak, prezentacja marki i cena. Komisja oceni również czy firmy kładą wyraźny nacisk na zdrowy tryb życia konsumentów. Weźmie pod uwagę także skalowalny model biznesowy oraz unikatowość na rynku.

Każda z wybranych firm otrzyma dotację w wysokości 25 tysięcy euro oraz możliwość dołączenia na pół roku do inkubatora i brania udziału w różnych wydarzeniach. Inkubator zapewni firmie również fachową pomoc biznesową od eksperta PepsiCo, który pomoże jej zwiększyć swój potencjał biznesowy. Na zakończenie programu, zwycięska firma otrzyma aż 100 000 euro na dalszy rozwój.

- W 2006 roku PepsiCo rozpoczęło przekształcanie swojego biznesu tak, aby móc generować znaczne dochody finansowe w sposób, który uwzględnia potrzeby społeczne. Filozofia >>Działanie ze Świadomością Celu (Performance with Purpose)<< stanowi dla nas inspirację do wprowadzania zmian w naszym portfolio tak, abyśmy mogli oferować konsumentom zdrowsze produkty. Naszym celem jest zwiększenie tempa sprzedaży pożywnych produktów, przewyższając tempo sprzedaży produktów z ogólnego portfolio PepsiCo – powiedział lider tego programu Juan Ignacio Amat, wiceprezes PepsiCo ds. odżywiania na Europę Zachodnią i Afrykę Subsaharyjską.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.