Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Podsumowanie trzeciej edycji akcji Wyzwanie Smaku Pepsi

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 10-09-2015, 18:30
Podsumowanie trzeciej edycji akcji Wyzwanie Smaku Pepsi
Fot. Materiały prasowe

Pepsi podsumowuje trzecią edycję akcji Wyzwanie Smaku Pepsi, która trwała od początku lata. Każdy chętny mógł wziąć udział w kampanii i podczas "ślepego testu” smaku wybrać, ten napój typu cola, który bardziej mu smakuje. Od końca czerwca do początku września w zabawie wzięło udział ponad 140 tysięcy osób, a 60 proc. z nich wybrało Pepsi.

W niektórych miejscach ekipie towarzyszyła dodatkowa atrakcja – Arena Wyzwania Pepsi. Chętni podejmowali na niej wylosowane wyzwanie, a ponad 100 smartfonów uwieczniało ich dokonania na unikalnym zdjęciu 3D. Przez całe lato prawie 3000 osób w całej Polsce podjęło wyzwanie na Arenie i świetnie się bawiło.


- Już po raz trzeci z przyjemnością podsumowujemy tę kultową, wakacyjną akcję w Polsce. W tym roku Wyzwanie Smaku Pepsi podjęło ponad 140 tysięcy osób, a 60 proc. z nich wybrało smak Pepsi. Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w Wyzwaniu Smaku Pepsi i świetną, wspólną zabawę! – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland.

Dokonywanie wyboru między smakiem Pepsi, a innego napoju typu cola wzbudzało największe zainteresowanie konsumentów. Oba napoje były schładzane do takiej samej temperatury, a następnie przelewano je do dwóch kubeczków ze świeżo otwartych puszek. Osoba biorąca udział w „ślepym teście” smaku, dokonywała wyboru tylko na podstawie smaku.

Przez całe lato na Arenie Wyzwania Pepsi można było podejmować wyjątkowe wyzwania, jak np. wykonanie widowiskowego podskoku, przybicie "piątki” ze znajomym lub obrócenie się w powietrzu wokół własnej osi. Na pamiątkę śmiałkowie otrzymywali link do zdjęcia 3D, którym mogli się podzielić ze znajomymi w Internecie. Swoje umiejętności na Arenie prezentowali też czołowi tancerze, skejci, mistrzowie w pokazach barmańskich typu flair oraz zawodnicy różnych dyscyplin freestyle, jak np. parkour czy sztuczki z piłkami do kosza.

Od 7 września br. w telewizji można oglądać specjalnie przygotowany spot reklamowy, który podsumowuje świetną zabawę podczas tegorocznej, trzeciej edycji Wyzwania Smaku Pepsi.

Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH