Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Polacy wciąż piją kawę w kawiarniach, ale wydają na nią mniej

Moda na kawę z sieciowych kawiarni zatacza nad Wisłą coraz szersze kręgi. W ciągu ostatnich trzech miesięcy takie lokale odwiedziło 57 proc. Polaków - wynika z najnowszego raportu Cafe Monitor przygotowanego przez firmę badawczą ARC Rynek i Opinie. To o 4 pkt. proc. więcej niż przed rokiem. Jeszcze w 2010 roku odsetek ten wynosił 48 proc. - podaje Rzeczpospolita.

Polacy wciąż piją kawę w kawiarniach, ale wydają na nią mniej
Kryzys nie zniechęcił nas do wizyt w kawiarniach

Jak czytamy w „Rz", badania pokazują, że kryzys nie zniechęcił nas do wizyt w kawiarniach, jednak ostrożniej wydajemy tam pieniądze. W tym roku podczas jednej wizyty zostawiamy tam średnio 21,88 zł. Przed rokiem kwota ta była o 2 zł wyższa. Jednym z powodów może być fakt, iż coraz więcej osób deklaruje, że pije kawę w fast-foodach, gdzie ceny są niższe.

Rynek kawiarni w Polsce ma szanse nadal się rozwijać. Daleko nam bowiem do krajów, gdzie wydatki na małą czarna sa najwyższe. Euromonitor szacuje, że w ubiegłym roku przeciętny Polak wydał w kawiarniach 40 razy mniej niż statystyczny Grek - - informuje „Rz".

Przeczytaj także:

Raport: Polacy na kawę coraz częściej chodzą do fastfoodów

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Euromonitor RSS ALERT    /    Cafe Monitor RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.86.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.