Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Polska marka wody mineralnej na hiszpańskich półkach

Polska marka wody mineralnej Perlage od dwóch miesięcy jest dostępna w jednej z największych sieci handlowych w Hiszpanii. W wejściu do hiszpańskiego supermarketu E. Leclerc pomogło jej madryckie biuro Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu - informuje PAIH.

Polska marka wody mineralnej na hiszpańskich półkach
fot. PAIH

Największymi odbiorcami polskich wód mineralnych są Wielka Brytania (5,2 mln USD w 2018 r.) i Stany Zjednoczone (2,75 mln USD). W pierwszej dziesiątce znajdują się jeszcze m.in. Słowacja (1,4 mln USD), Rosja (1,2 mln USD) i Ukraina (0,8 mln USD). Zaraz za czołówką możemy znaleźć Białoruś (0,175 mln USD) i Hiszpanię (0,125 mln USD). Od lipca tego roku polska naturalna woda mineralna premium pod marką Perlage jest dostępna w jednym ze sklepów sieci E. Leclerc właśnie w Hiszpanii. Wsparcie w nawiązaniu i sfinalizowaniu współpracy zapewniło jej biuro handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Madrycie.

„Przedstawiliśmy sieci E. Leclerc kilka ofert polskich producentów wód mineralnych. Najbardziej zainteresowała ich marka Perlage”– zdradza Kierownik biura PAIH w Madrycie Wojciech Łopatkiewicz. „Pomogliśmy w wypracowaniu zasad współpracy, nie tylko pod względem finansowym, ale też sprzedażowym. Doradziliśmy m.in. jakie strategie stosują hiszpańscy kupcy" – wyjaśnia.

Szef ZBH w stolicy Hiszpanii podkreśla, że Perlage jest pierwszą polską marką wody mineralnej w sieci E. Leclerc w Hiszpanii. Zwraca też uwagę, że tamtejszy rynek wód mineralnych jest bardzo hermetyczny. „Hiszpanię zdominowali krajowi producenci wody mineralnej, którzy należą do unijnych liderów. Walka o własny kawałek tortu jest bardzo trudna, lecz warta świeczki. Hiszpanie, zaraz po Włochach i Niemcach są w czołówce największych konsumentów wody mineralnej w UE” – zaznacza Wojciech Łopatkiewicz z PAIH.

- Rozpoczęcie współpracy z siecią E.Leclerc w Hiszpanii to wynik konsekwentnie realizowanego planu rozwoju marki Perlage na świecie. Bez wątpienia wsparcie handlowe ze strony Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Madrycie, w tym Pana Wojciecha Łopatkiewicza, przyczyniło się do tego sukcesu. Wejście Perlage do sklepu sieci E. Leclerc potwierdza, że strategiczne partnerstwo z PAIH przynosi wymierne korzyści biznesowe – mówi Monika Kuzioła, Export Manager marki Perlage.

I podkreśla, że Perlage zdobywa konsumentów sektora hotelarskiego i gastronomicznego (HoReCa) na całym świecie. "Markę premium Perlage wyróżnia to, że jest butelkowana z użyciem specjalnej metody nasycenia CO2 naturalnego pochodzenia. Dzięki temu sposób musowania jest porównywany do tego, które mają najlepsze musujące wina na świecie. Nasza marka jest obecna w wysokiej klasy restauracjach i hotelach, luksusowych galeriach handlowych, występuje też w roli partnera wiodących wydarzeń branżowych. Właśnie w takich miejscach można znaleźć Perlage w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Belgii, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Rumunii, w Chile, USA, Libii, Japonii, Surinamie, czy Gujanie. Wkrótce pojawi się w innych krajach, również dzięki współpracy z PAIH" - podkreśla Export Manager marki Perlage.

Sektor spożywczy jest jednym z kluczowych obszarów wspieranych przez hiszpańskie biuro PAIH. Firmy, które chciałyby zadebiutować na tamtejszym rynku mogą osobiście skonsultować swoje biznesowe plany z ekspertem PAIH podczas październikowego PAIH Forum Biznesu w Warszawie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Cisowianka Perlage RSS ALERT    /    Hiszpania RSS ALERT    /    eksport do Hiszpanii RSS ALERT    /    PAIH RSS ALERT    /    Monika Kuzioła RSS ALERT    /    woda RSS ALERT    /    Polska Agencja Inwestycji i Handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Klementynka 2019-09-23 16:23:26
    I takimi sukcesami można się chwalić. Ja już d wielu lat jestem wierna tej marce wody. :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.245.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.