Premiera nowej odsłony Frugo
Postaraliśmy się, aby najnowsza odsłona Frugo zaskakiwała w każdym calu. Unikalne połączenie zielonych owoców dające kuszącą, seledynową barwę to tylko jedna z cech wyróżniających 8 już kolor Frugo – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu w firmie FoodCare.
- Seledynowa edycja dostępna jest w klasycznych, szklanych butelkach o niecodziennej pojemności 750 ml. Ponadto, z okazji premiery zaprojektowaliśmy nową etykietę Frugo, która jest zapowiedzią całkowicie nowej szaty graficznej wszystkich kolorów kultowego napoju - dodaje Paulina Włodarska-Grodzińska.
Etykietę mocno seledynowego FRUGO wyróżnia obszerne zdjęcie mangostanu.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!