REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes firmy Voda Naturalna: Będziemy pić coraz więcej wód funkcjonalnych

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-10-2013, 13:31
Prezes firmy Voda Naturalna: Będziemy pić coraz więcej wód funkcjonalnych
Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna; fot. Piotr Waniorek / ŻelaznaStudio

Obserwujemy coraz większą świadomość konsumentów dotyczącą stylu życia - ludzie coraz bardziej dbają o zdrowie zwracając uwagę na to, co piją i jedzą. I tak np. w Stanach Zjednoczonych drastycznie spada sprzedaż napojów typu cola, więc wkrótce ten trend przyjdzie do Polski. Będziemy pić coraz więcej wód mineralnych i funkcjonalnych. Chcemy być częścią tego procesu przemian - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna, która jest właścicielem luksusowych marek - Voda Naturalna i Voda Collagen (woda funkcjonalna).

REKLAMA

- Na czym opiera się wasza strategia marketingowa? Czy produkty funkcjonalne i premium trudniej jest sprzedawać niż tradycyjną żywność?

Nasze produkty z założenia są przeznaczone nie tylko na polski rynek, ale głównie na eksport. Cały know-how i strategia marketingowa powstała w Polsce, a teraz próbujemy ją przenieść na rynki zagraniczne.

Nasza strategia promocyjna opiera się na działaniach w punktach dystrybucji przy stosunkowo nieznacznych nakładach na ATL, co wynika zarówno z etapu rozwoju firmy, jak i pozycjonowania obu naszych marek. Większy nacisk kładziemy obecnie na Vodę Collagen, która jest promowana on-line i działania PR, przede wszystkim edukacyjne. Jesteśmy produktem premium, więc nie potrzebujemy mocno jej reklamować na nośnikach masowego przekazu, ponieważ nie musimy docierać do osób, które nie znajdują się w naszej grupie docelowej.

Ponadto w pierwszym roku działalności postawiliśmy na intensywne działania budujące markę. Gościliśmy na wielu eventach (pokazach mody, premierach wydarzeń kulturalnych), gdzie angażowaliśmy się barterowo. Zorganizowaliśmy również już 2. edycję aukcji charytatywnej "Ubieramy Vodę" na rzecz Fundacji TVN, współpracując z uznanymi projektantami ubrań i markami biżuteryjnymi. To pomogło nam osiągnąć cel, czyli zbudować świadomość marki i wizerunek.

- Czy polski konsument dojrzał już do kupowania produktów funkcjonalnych? Czy ufa tym produktom?

Przed nami daleka droga, ale świadomość prozdrowotna Polaków rośnie. Chcemy dbać o zdrowie, chodzimy na siłownię, uprawiamy sport, dlatego na rynku pojawia się wiele produktów z kategorii health&wellness i funkcjonalnych. I rośnie zaufanie do tego typu produktów.

- Czy obecna sytuacja gospodarcza hamuje sprzedaż produktów z segmentu premium oraz funkcjonalnych?

Istnieje przekonanie, że w czasach kryzysu rynek produktów premium - niezależnie od kategorii - nie spada. Nam trudno odnieść się do tej kwestii, ponieważ jesteśmy dość młodą firmą. Ciężko nam powiedzieć czy w innej sytuacji gospodarczej rozwijalibyśmy się szybciej niż obecnie.

Generalnie Polacy są w stanie sporo zapłacić za efektywne kuracje prozdrowotne i urodowe. Jeśli tylko ich budżet na ten cel pozwala na zakup takich produktów jak Voda Collagen - kupują go. Jak już podkreślałem - nie jest to produkt z założenia masowy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH