REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes firmy Voda Naturalna: Rozszerzamy dostępność, ale nie kosztem wizerunku

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-10-2013, 15:04
Prezes firmy Voda Naturalna: Rozszerzamy dostępność, ale nie kosztem wizerunku
Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna; fot. Piotr Waniorek / ŻelaznaStudio

- Rozszerzamy dostępność, ale nie kosztem wizerunku naszych produktów. Mieliśmy już kilka propozycji od większych sieci i odmówiliśmy, ponieważ nie pasowały one do postrzegania naszych marek, a chcemy chronić ekskluzywność naszych wód - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna, która jest właścicielem marek Voda Naturalna i Voda Collagen.

REKLAMA

Voda Naturalna i Voda Collagen nie są produktami dla przeciętnego Polaka. Kto jest konsumentem produktów Pana firmy?

Nasze produkty rzeczywiście nie są produktami masowymi. Barierą dla pewnych klientów mogą być ceny, które odzwierciedlają jakość produktu i unikatowe opakowanie. Nasze wody są dedykowane klientom dobrych restauracji czy hoteli, ponieważ mamy silną dystrybucję w kanale HoReCa (jesteśmy obecni w ponad 200 punktach tego typu w Polsce). Nie zawsze są to najbardziej eleganckie restauracje, ale takie, które dbają o klimat, wystrój i jakość.

Nasz produkt często postrzegany jest też jako gadżet. Nasi klienci to zatem ludzie w wieku 20+, którzy cenią sobie jakość, wygodę, przyjemny styl życia oraz chcą mieć wpływ na to, co ich otacza.

Voda Collagen - o wiele bardziej niż dedykowana sektorowi HoReCa Voda Naturalna - jest produktem delikatesowym.

- Gdzie można nabyć Państwa produkty?

Z Vodą Naturalną jesteśmy obecni w sieciach delikatesów premium. Voda Collagen ma być szerzej dostępna. Planujemy wprowadzić ją do wielu sieci handlowych i do aptek (podpisujemy właśnie umowę z dużą hurtownią farmaceutyczną). Rozpoczęliśmy już sprzedaż on-line obu produktów w serwisach frisco.pl i alma24.pl, a wkrótce Voda Collagen znajdzie się także w ofercie serwisu o lekach doz.pl.

- Czy Voda Collagen będzie dostępna także w sieciach handlowych "z niższej półki" cenowej?

- Właśnie rozmawiamy z kilkoma "masowymi" sieciami handlowymi, do których chcemy wprowadzić ten produkt. Mamy stamtąd zapytania także odnośnie Vody Naturalnej.

- Czy nie boi się Pan, że "umasowienie" tego produktu sprawi, że przestanie on być postrzegany jako ekskluzywny?

Rozszerzamy dostępność, ale nie kosztem wizerunku naszych produktów. Mieliśmy już kilka propozycji od większych sieci i odmówiliśmy, ponieważ nie pasowały one do postrzegania naszych marek, a chcemy chronić ekskluzywność naszych wód.

Voda Collagen cieszy się dużym zainteresowaniem, także spoza naszej pierwotnej grupy docelowej. Rozszerzenie jej dostępności jest zatem potrzebne.

Tymczasem Voda Naturalna, która z definicji nie pasuje do masowych punktów handlowych, zostanie być może wprowadzona do niektórych sieci, ale z klauzulą, że tylko w odpowiednich lokalizacjach (np. osiedle Miasteczko Wilanów).

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (24 017) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH