Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes firmy Voda Naturalna spodziewa się dużych wzrostów sprzedaży latem

  • Autor: pm, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-05-2014, 11:16
Prezes firmy Voda Naturalna spodziewa się dużych wzrostów sprzedaży latem
Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna; Fot. MN

- Firma Voda Naturalna nabrała dużego tempa rozwoju w trzecim i czwartym kwartale ubiegłego roku i utrzymała podobną dynamikę rozwoju w pierwszych miesiącach 2014. Aktualnie sprzedaż rośnie o około 20 proc. miesięcznie - potwierdza w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Michał Niemczycki, prezes zarządu, Voda Naturalna.

Jak podkreśla Michał Niemczycki, spółka spodziewa się jeszcze większego przyspieszenia w okresie letnim, szczególnie na polskim rynku. 

Firma Voda Naturalna jest właścicielem luksusowych marek - Voda Naturalna i Voda Collagen (woda funkcjonalna). Zadebiutowała na rynku 2,5 roku temu, pierwszy produkt z linii funkcjonalnej, Voda Collagen, pojawiła się w marcu 2013 roku, a teraz firma wprowadza dwa kolejne produkty z tej linii.

- Na tym etapie rozwoju firmy istotnymi czynnikami wpływającymi na wzrost sprzedaży są przede wszystkim: zwiększanie rozpoznawalności marki, rozszerzanie portfolio i eksport, a w mniejszym stopniu trendy rynkowe. Bez wątpienia jednak w pewnym stopniu sprzyja nam fakt, że konsumenci coraz większą wagę przykładają do zdrowego stylu życia oraz diety, a także wzrost popularności wód funkcjonalnych - dodaje prezes Niemczycki.

Jego zdaniem, polski rynek wód butelkowanych notuje najwyższą dynamikę wzrostu na tle innych napojów bezalkoholowych. - Z uwagi na rosnący trend dotyczący zwracania uwagi na zdrowy styl życia i dietę, Polacy coraz częściej wybierają wodę w miejsce innych napojów - zarówno do codziennego spożywania, jak i podczas treningu czy jako dodatek do potraw. Już od kilku lat przeważa spożycie wód niegazowanych i - podobnie jak w przypadku całego rynku napojów - ich konsumpcja wzrasta względem wód nasyconych dwutlenkiem węgla. Spodziewam się, że taki trend będzie widoczny w najbliższych latach. Co więcej, konsumenci - oprócz klasycznych wód mineralnych - coraz chętniej sięgają po wody funkcjonalne, które mają szansę zawojować polski rynek. O ile w Polsce, głównie wśród producentów wód butelkowanych, toczy się dyskusja o tym, którą wodę wybrać: mineralną czy źródlaną, za granicą rozróżnienie to nie jest tak istotne. Konsumenci w wyborze wody kierują się przede wszystkim czystością wody, czyli zawartością azotanów, bilansem poszczególnych składników, zwłaszcza magnezu, wapnia i sodu oraz zastosowaniem: od leczniczego, przez codzienne spożycie, po tworzenie kompozycji z potrawami. Co ciekawe, "na Zachodzie" popularne są wody z lodowców, które minerały zawierają w śladowej ilości i przypominają bardziej wodę destylowaną - komentuje Michał Niemczycki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH