Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes firmy Voda Naturalna spodziewa się dużych wzrostów sprzedaży latem

  • Autor: pm, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-05-2014, 11:16
Prezes firmy Voda Naturalna spodziewa się dużych wzrostów sprzedaży latem
Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna; Fot. MN

- Firma Voda Naturalna nabrała dużego tempa rozwoju w trzecim i czwartym kwartale ubiegłego roku i utrzymała podobną dynamikę rozwoju w pierwszych miesiącach 2014. Aktualnie sprzedaż rośnie o około 20 proc. miesięcznie - potwierdza w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Michał Niemczycki, prezes zarządu, Voda Naturalna.

Jak podkreśla Michał Niemczycki, spółka spodziewa się jeszcze większego przyspieszenia w okresie letnim, szczególnie na polskim rynku. 

Firma Voda Naturalna jest właścicielem luksusowych marek - Voda Naturalna i Voda Collagen (woda funkcjonalna). Zadebiutowała na rynku 2,5 roku temu, pierwszy produkt z linii funkcjonalnej, Voda Collagen, pojawiła się w marcu 2013 roku, a teraz firma wprowadza dwa kolejne produkty z tej linii.

- Na tym etapie rozwoju firmy istotnymi czynnikami wpływającymi na wzrost sprzedaży są przede wszystkim: zwiększanie rozpoznawalności marki, rozszerzanie portfolio i eksport, a w mniejszym stopniu trendy rynkowe. Bez wątpienia jednak w pewnym stopniu sprzyja nam fakt, że konsumenci coraz większą wagę przykładają do zdrowego stylu życia oraz diety, a także wzrost popularności wód funkcjonalnych - dodaje prezes Niemczycki.

Jego zdaniem, polski rynek wód butelkowanych notuje najwyższą dynamikę wzrostu na tle innych napojów bezalkoholowych. - Z uwagi na rosnący trend dotyczący zwracania uwagi na zdrowy styl życia i dietę, Polacy coraz częściej wybierają wodę w miejsce innych napojów - zarówno do codziennego spożywania, jak i podczas treningu czy jako dodatek do potraw. Już od kilku lat przeważa spożycie wód niegazowanych i - podobnie jak w przypadku całego rynku napojów - ich konsumpcja wzrasta względem wód nasyconych dwutlenkiem węgla. Spodziewam się, że taki trend będzie widoczny w najbliższych latach. Co więcej, konsumenci - oprócz klasycznych wód mineralnych - coraz chętniej sięgają po wody funkcjonalne, które mają szansę zawojować polski rynek. O ile w Polsce, głównie wśród producentów wód butelkowanych, toczy się dyskusja o tym, którą wodę wybrać: mineralną czy źródlaną, za granicą rozróżnienie to nie jest tak istotne. Konsumenci w wyborze wody kierują się przede wszystkim czystością wody, czyli zawartością azotanów, bilansem poszczególnych składników, zwłaszcza magnezu, wapnia i sodu oraz zastosowaniem: od leczniczego, przez codzienne spożycie, po tworzenie kompozycji z potrawami. Co ciekawe, "na Zachodzie" popularne są wody z lodowców, które minerały zawierają w śladowej ilości i przypominają bardziej wodę destylowaną - komentuje Michał Niemczycki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH