Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Prezes FoodCare o Ostromecko: To jest brand, w który będę inwestował

- Ostromecko została przejęta przez FoodCare półtora roku temu. - Woda jest najbardziej perspektywicznym produktem spożywczym na najbliższe lata. Zawsze chciałem mieć wodę w portfolio. Kupiłem więc markę, której sprzedaż wynosiła około 15 milionów zł rocznie. My tą wartość przynajmniej podwoimy w tym roku - powiedział w rozmowie z portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.

Prezes FoodCare o Ostromecko: To jest brand, w który będę inwestował
fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 26-06-2019, 14:50

- Mamy przygotowana kampanię z Magdą Gessler, twarzą marki. To jest brand, w który będę inwestował! - dodał.

Woda Ostromecko znana jest w segmentu HoReCa, a konsumentom - głównie w północnej części Polski. Dlatego na Południu planowana są największe promocje i kampanie. - Obecnie promujemy Ostromecko w pociągach PKP Intercity (jest rozdawana podróżnym) oraz w Warsie i PPL LOT - mówił Włodarski. 

- Obecnie mamy pełną dostępność wód w handlu - zarówno tradycyjnym, jak i detalicznym, tak w butelkach 1,5l, o,5l, typu sport cap czy w szkle. Stale zwiększamy produkcję. Gruntownie odremontowaliśmy zakład i zwiększyliśmy moce produkcyjne. To się wszystko dzieje, to się musiało zadziać - podsumował.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wiesław Włodarski RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    Ostromecko RSS ALERT    /    wody butelkowane RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.214.0
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.