Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes FoodCare o planach rozwoju marek Black, N-Gine i Blow

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-05-2013, 00:03
Prezes FoodCare o planach rozwoju marek Black, N-Gine i Blow
Wiesław Włodarski, prezes FoodCare i Mike Tyson

- Chcemy z Blacka uczynić markę globalną. Napój jest już obecny na około 30 rynkach zagranicznych i stale poszukujemy nowych destynacji. Mamy też sporo zapytań od dystrybutorów z nowych krajów - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.

- Na jakich rynkach jest już obecny napój Black Energy Drink i czy planowane jest wejście na nowe rynki?

Najważniejszy nasz cel to podbicie USA. Co ciekawe, zdobywamy grono nowych konsumentów w Chinach, gdzie Mike Tyson jest bardzo popularny i ten fakt podbija sprzedaż w Azji. Poza tym jesteśmy coraz szerzej dostępni w Afryce (np. w Nigerii), w Australii, a niedawno rozpoczęliśmy dystrybucję w Japonii.

Największe sukcesy odnosimy w Anglii, w Rosji, na Węgrzech i w Bułgarii.

W tym roku udział eksportu w przychodach całej grupy FoodCare ma sięgnąć 12 proc.

- Jak wygląda pozycja Black'a w kraju?

W zeszłym roku w Polsce sprzedaliśmy łącznie 100 mln puszek napojów Black. Jak na brand, który jest dostępny na rynku zaledwie od dwóch lat - to spektakularny wynik. W tak krótkim czasie od rynkowego debiutu nasza marka zyskała szerokie grono sympatyków i jest obecnie najpopularniejszym napojem energetycznym w kraju. Obecnie mamy prawie 17 proc. udziałów w rynku (ilościowo, w sztukach), dzięki czemu deklasujemy rywali, a jednocześnie napędzamy rozwój całej kategorii. Wierzę, że nowa kampania reklamowa z Mikiem Tysonem i spółką LOT przyczyni się do jeszcze większej sprzedaży.

- Jakie działania planuje FoodCare w związku z odnowioną szatą graficzną napojów N-Gine?

Chcielibyśmy promować markę N-Gine poprzez budowę toru kartingowego pod Krakowem. W tym celu zaangażowaliśmy ojca Roberta - Artura Kubicę, który jest fachowcem i twórcą sukcesu syna. Chcielibyśmy także poszukać kilku nowych bohaterów Formuły 1 i zaprosić ich do wsparcia swoimi twarzami naszej marki.

- A jak sprzedaje się obecnie napój Blow?

- Rynek energetyków jest bardzo nasycony, więc marki, które nie mają mocnych pomysłów i nie są poparte działaniami marketingowymi, nie odniosą sukcesu. Blow idzie siłą rozpędu, konsumentki kojarzą ten poziomkowy smak i dzięki temu osiągamy sprzedaż na przyzwoitym poziomie. W najbliższym czasie planujemy jednak działania marketingowe.

Obecnie kończymy budowę dystrybucji Blow - zadowalający nas poziom powinniśmy osiągnąć do końca sezonu letniego.

Czytaj także: FoodCare: Mike Tyson i współpraca z LOT-em pomoże w ekspansji zagranicznej Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH