REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes GFT Goldfruct: Kinga Pienińska rośnie na rynku

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-05-2014, 12:44
Prezes GFT Goldfruct: Kinga Pienińska rośnie na rynku
Paweł Zieliński, wiceprezes zarządu i współwłaściciel firmy GFT Goldfruct Sp. z o.o.; fot. P.Waniorek, Żelazna Studio

- Warto zaznaczyć, że rośniemy na rynku i wiele osób i firm to widzi. W 2012 roku był to około 6-proc. wzrost wartościowy oraz ponad 5-proc. - ilościowy. W 2013 roku trend się odwrócił i zanotowaliśmy większy wzrost ilościowy i mniejszy - wartościowy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paweł Zieliński, wiceprezes zarządu i współwłaściciel firmy GFT Goldfruct Sp. z o.o., producenta wody Kinga Pienińska.

REKLAMA

Jak podkreśla Paweł Zieliński, należy czytać ten stan jako mocne spłaszczenie cen przez handel. - To jest bardzo niebezpieczne zjawisko, ponieważ może doprowadzić do tego, że producenci i sieci będą walczyć już tylko ceną, a nie jakością. A żadne z tych podmiotów wcale nie otrzymują wyższych marż - dodaje.

Prezes GFT Goldfruct przyznaje, że w ostatnim czasie firma musiała uporządkować opakowania produktów. - I tak np. oferujemy dwa rodzaje butelek szklanych - zielone i białe, z czego te drugie są dostępne tylko w segmencie HoReCa. Przeprowadziliśmy też sporo zabiegów związanych z butelką PET i jej etykietą. Zrobiliśmy badania jakościowe, podczas których konsumenci oceniali różne koncepcje marki. Była to dla nas bardzo pouczająca lekcja, dzięki której podjęliśmy wiążące decyzje związane z komunikacją marki. Teraz nie przeprowadzamy żadnych przypadkowanych działań. I tak np. wiemy, że wszelkie działania musimy kierować do kobiet, ponieważ to one są decydentkami w kwestii zakupów - komentuje.

- Ten rok rozpoczęliśmy od intensywnej kampanii reklamowej w TV w styczniu. Byliśmy jedyną wodą na rynku promowaną wtedy właśnie w ten sposób - dodaje Paweł Zieliński.

Dlatego wiele osób twierdzi, że zeszłoroczna informacja o tym jakoby FoodCare planował przejąć markę Kinga Pienińska to właśnie efekt zmian wizerunkowych i rosnącej sprzedaży. - Wiele różnych podmiotów interesowało się zakupem naszej marki. Na pewno wyrazistość marki i jej pozycja na rynku zachęca firmy do snucia planów przejęć. Z firmą FoodCare nie mieliśmy jednak żadnych kontaktów. Mimo tego, było nam bardzo miło, że marka Kinga Pienińska została zauważona i w pewien sposób wyróżniona - komentuje Zieliński.

Czytaj także: Producent wody Kinga Pienińska zainwestuje 5-10 mln zł w rozlewnię 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 748) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH