Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Prezes Gourmet Foods: Ważne jest konkurowanie unikalnymi wartościami, a nie ceną

Gourmet Foods, dystrybutor herbat Dilmah, otworzył w Warszawie nowy lokal pod nazwą Herbata i Kawa. Koncept był okazją do rozmowy z Tomaszem Witomskim, prezesem Gourmet Foods. – Chcemy, aby było to miejsce, gdzie każdy zainteresowany będzie mógł poznać, czym różni się produkt dobry od przeciętnego. Takich rzeczy konsument nie dowie się z reklamy – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Witomski.

Prezes Gourmet Foods: Ważne jest konkurowanie unikalnymi wartościami, a nie ceną
Tomasz Witomski, prezes Gourmet Foods, fot. PTWP

Powstał nowy koncept Herbata i Kawa. Jak Pan ocenia ten ruch?

Bardzo podoba nam się tutaj z różnych względów. Ważna jest m.in. lokalizacja, gdzie jest bardzo duży ruch. Tego brakowało w poprzednim naszym lokalu. Już teraz widać, że zaczynamy się tutaj zadomawiać. Lokalni mieszkańcy, przychodzą, kupują, siadają i później powtarzają swoje wizyty. Wykonaliśmy duży wysiłek, żeby profesjonalnie przygotować naszą kadrę, aby jak najwięcej wiedziała o herbacie i kawie. To zaczyna procentować. Niektórzy z naszych pracowników już byli na Cejlonie i widzieli, jak przebiega produkcja herbaty i mają świadomość, dlaczego herbata stamtąd jest bardziej ceniona od innych na świecie. Wiedzą, czym tak naprawdę jest kawa, jakie nuty smakowe i aromaty mają znaleźć się w filiżance. To wszystko chcemy przekazać naszym klientom w tym miejscu, tutaj w Warszawie, a mam nadzieję, że w przyszłości także w innych miastach.

Dlaczego warto odwiedzić lokal Herbata i Kawa?

Chcemy, aby było to miejsce, gdzie każdy zainteresowany będzie mógł poznać, czym różni się produkt dobry od przeciętnego. Takich rzeczy konsument nie dowie się z reklamy. Taką wiedzę można zgłębić właśnie w takim miejscu jak to.

Jestem szczęśliwy, że powstał lokal, w którym łączymy ze sobą trzy funkcje: kawiarnio – herbaciarnię, miejsce szkoleniowe i sklep, gdzie wszystko można kupić. Jednocześnie łączymy marki trzech rodzin, z których mamy piękne połączenie syropów Fabbri, używanych zarówno do koktajli na bazie herbaty, jak i do kawy. Być może w przyszłości dołączą do nas jeszcze inne marki.

Marka specjalizująca się dotychczas w segmencie herbaty postawiła na dystrybucję kawy. Skąd taki pomysł?

Po ponad 20. latach działalności staliśmy się zespołem, który potrafi zajmować się dystrybucją na bardzo skomplikowanym rynku, jakim jest rynek detaliczny i HoReCa. Bazując na naszym doświadczeniu nauczyliśmy się, jak sprzedać towary, które są z jednej strony bardzo dobrej jakości, a z drugiej kosztują więcej, niż towary przeciętne. Wiemy co jest potrzebne, aby produkt, który jest luksusowy, mógł funkcjonować na rynku masowym. Wyznaję zasadę, że ważne jest konkurowanie unikalnymi wartościami, a nie ceną. Na rynku jest miejsce dla każdego i jest grono odbiorców, do których przemawiają nasze wartości i ci kupują nasze produkty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dilmah RSS ALERT    /    Tomasz Witomski RSS ALERT    /    Gourmet Foods RSS ALERT    /    herbata i kawa RSS ALERT    /    herbaciarnia RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    rynek herbaty 2017 RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT    /    rynek herbaty w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.217.40
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.