Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Prezes Herbapolu: Miniony rok zakończyliśmy dwucyfrowym wzrostem

– Cały miniony rok był dla nas szczególnie udany i zakończył się dwucyfrowym wzrostem. Wszystkie produkty znajdujące się w naszej ofercie osiągnęły bardzo dobre wyniki sprzedażowe, co pozwoliło nam umocnić pozycję lidera rynku w prawie wszystkich kategoriach znajdujących się w portfolio spółki – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A.

Prezes Herbapolu: Miniony rok zakończyliśmy dwucyfrowym wzrostem
Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A. fot. materiały prasowe

Według Prezesa Zarządu Herbapol-Lublin S.A. miniony rok pozytywnie wpłynął na kondycję finansową oraz rozwój spółki.

– Cały miniony rok był dla nas szczególnie udany i zakończył się dwucyfrowym wzrostem. Wszystkie produkty znajdujące się w naszej ofercie osiągnęły bardzo dobre wyniki sprzedażowe, co pozwoliło nam umocnić pozycję lidera rynku w prawie wszystkich kategoriach znajdujących się w portfolio spółki – ocenił Evangelos Evangelou.

Bardzo dobra sytuacja finansowa spółki przełożyła się na wprowadzenie nowych produktów do oferty marki.

– Na początku tego roku do portfolio marki Herbapol Zielnik Polski dołączyły kolejne herbatki ziołowe: morwa biała, czystek oraz skrzyp. Wprowadziliśmy także innowacyjny na polskim rynku owocowo-zielarskim produkt Zielnik Polski Esencja Zdrowia. Kolejną nowością w naszej ofercie jest Naturalna Ice Tea, czyli w 100% naturalny napój herbaciany – wyliczył Prezes Zarządu Herbapolu.

Spółka nie spoczywa na laurach i rozważa dalsze powiększanie swojego portfolio, idąc w kierunku trendów prozdrowotnych.

– Bez wątpienia sprzyja nam silny trend prozdrowotny i uważam, że to właśnie produkty funkcjonalne oraz oparte na ziołach mają obecnie największy potencjał. W najbliższych latach będziemy więc koncentrować się właśnie na nich, korzystając z naszego bogatego doświadczenia – tłumaczył Prezes Zarządu Herbapolu.

– Jak już wspominałem, pozycja lidera to zobowiązanie do tego, by cały czas się rozwijać. Nasze portfolio systematycznie zmienia się i powiększa, a każda nowość poprzedzona jest kilkuletnim procesem decyzyjnym i badaniami. Przywiązujemy bardzo dużą wagę do tego, by zachować jak najbardziej naturalny skład naszych produktów, a jednocześnie odpowiadać na obowiązujące aktualnie trendy i potrzeby konsumentów, którzy są coraz bardziej wymagający i świadomi – podsumował Evangelos Evangelou.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Evangelos Evangelou RSS ALERT    /    Herbapol RSS ALERT    /    Herbapol Lublin RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    herbaty RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT    /    rynek herbaty 2017 RSS ALERT    /    rynek herbaty w Polsce RSS ALERT    /    rozwój RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • herbatnik 2017-06-29 10:40:59
    Jak ktoś się tak chwali ( a jest czym) to może chce się sprzedać...
  • Lublin 2017-06-30 02:52:38
    chyba dwucyfrowy wzrost w majtkach
  • Lol 2017-07-20 11:13:16
    Wspaniale tylko pracownicy tj handlowcy jakoś tego wzrostu w kieszeni nie odczuli. Poklepanie po plecach nie spłaci mojego kredytu na mieszkanie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.194.190
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.