Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Prezes Herbapolu: Nasza strategia to długofalowy plan działań, obejmujący najbliższych kilka lat

Jesień i zima to wyjątkowy czas dla firm herbacianych. Dla „Herbapolu-Lublin” szczególnie w tym roku, ponieważ spółka obchodzi jubileusz 70-lecia. W tym czasie firma, kojarzona głównie z herbatą, rozwinęła swoją ofertę i skierowała na inne sektory rynku spożywczego. O strategii „Herbapolu-Lublin”, działaniach w poszczególnych segmentach oraz obchodach jubileuszu rozmawiamy z Evangelosem Evangelou, prezesem zarządu firmy „Herbapol-Lublin” S.A.

Prezes Herbapolu: Nasza strategia to długofalowy plan działań, obejmujący najbliższych kilka lat
Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A, fot. materiały prasowe

Evangelos Evangelou w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl przedstawił plany spółki na najbliższy sezon jesienno/zimowy. 

– Czwarty kwartał to czas intensywnych działań marketingowych, chociażby ze względu na znaczny wzrost spożycia herbaty w tym okresie. Ale nie tylko. Wprowadzimy kolejne produkty z naszej linii BIO, która w tym roku zadebiutowała na rynku. Ponadto, w ofercie marki Herbapol pojawi się limitowana edycja syropów Sekrety Smaku o intrygujących, rozgrzewających połączeniach smakowych. Dostępne będą takie warianty jak Imbir, Pigwa, Dzika róża oraz Pomarańcza z goździkami i cynamonem. Ostatni z nich występuje wyłącznie w naszej ofercie. Wszystkie zaprezentujemy w szatach graficznych nawiązujących do stylu retro, dzięki czemu wyróżnią się na sklepowych półkach – wymienił prezes.

– Będziemy koncentrować się przede wszystkim na kluczowych kategoriach produktów, w których jesteśmy liderem. W tym sezonie chcemy także promować nowe herbatki owocowe z flagowej linii Herbaciany Ogród: Imbir z pomarańczą i pigwą oraz Truskawka z poziomką. To również dobry czas dla syropów owocowych, których formuła zyskała niedawno nowy składnik witaminę D – dodał.

Zdaniem prezesa Herbapolu kluczowe w działaniach spółki będzie utrzymanie pozycji lidera w kategorii herbat oraz zwiększanie udziału w segmentach, w których Herbapol działa od niedawna.

– Nasza strategia to długofalowy plan działań, obejmujący najbliższych kilka lat. Oczywiście, nieustannie obserwujemy sytuację rynkową oraz poczynania konkurencji i – w razie potrzeby – dostosowujemy plany do zmieniającego się otoczenia. Cały sezon jesienno-zimowy to element większej strategii i wiem, że jesteśmy do niego dobrze przygotowani. Zaplanowaliśmy działania marketingowe ATL i BTL wspierające kluczowe kategorie, jak również inwestycje w rozwój zakładu produkcyjnego. Mamy jasny cel: utrzymać pozycję lidera i konsekwentnie powiększać udziały rynkowe w tych kategoriach, w których działamy od niedawna – powiedział.

Cała rozmowa z Evangelosem Evangelou, prezesem zarządu Herbapolu, na temat strategii spółki w najbliższym numerze "Rynku Spożywczego".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Herbapol Lublin RSS ALERT    /    Herbapol RSS ALERT    /    Evangelos Evangelou RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    rynek herbaty w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.