Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Hoop: Obserwacje decyzji zakupowych millenialsów można przekuć w sukces

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2017, 13:51
Prezes Hoop: Obserwacje decyzji zakupowych millenialsów można przekuć w sukces
Jiří Vlasák, członek zarządu Kofoli i prezes Hoop Polska

- Obserwacje procesu dorastania i decyzji zakupowych młodych konsumentów można przekuć w późniejszy sukces - tak o millenialsach mówi Jiří Vlasák, członek zarządu Kofoli i prezes Hoop Polska w wywiadzie dla portalspozywczy.pl.

CZYTAJ CAŁY WYWIAD W STREFIE PREMIUM PORTALU: Hop po rozwój i inwestycje! - Wywiad z Jiřím Vlasák'iem, członkiem zarządu Kofoli i prezesem Hoop Polska

Coraz więcej mówi się o tym, że młodzi ludzie nadają ton branży FMCG, kreują mody i wpływają na decyzje dot. produktów czy nawet strategii w firmach.

- Zawsze ciężko jest na początku oszacować co jest tylko chwilową modą, a co przerodzi się w trend. Obecnie producenci mają możliwość różnych personifikacji produktów i skierowania aktywności do różnych grup docelowych. Można pokusić się o działania i produkty dla Millenialsów, choć trudno oszacować długofalowo czy to przyniesie określone rezultaty. Jednak uważam, że warto podjąć ryzyko, bo obserwacje procesu dorastania i decyzji zakupowych młodych konsumentów można przekuć w późniejszy sukces - komentuje Jiří Vlasák.

Jego zdaniem, obecny świat pędzi tak szybko, że czasami nie warto prowadzić długoterminowych i szeroko zakrojonych analiz dotyczących tego jakie dane działania przyniosą zyski i w jakiej skali, ale trzeba testować wiele rodzajów aktywności. - To zwiększa szanse na osiągnięcie sukcesu i pomaga wyznaczać kierunki dalszego rozwoju - dodaje.

Pokolenie millenialsów dzieli się na dwie grupy – młodszą (17-27 lat) i starszą (27-37 lat), która łącznie tworzą zbiór 11 mln konsumentów w Polsce. Zdaniem ekspertów, millenialsi, mimo różnych grup społecznych, stylów, zainteresowań, wychowania czy subkultur mają wiele cech wspólnych. Jedną z nich jest to, że oni wszyscy dorastali i dorastają w świecie rosnącego dobrobytu. Łączą to, czego nie mieli, a o czym zawsze marzyli ich rodzice, są bardzo ambitni, choć wrażliwi, są wiecznymi odkrywcami i stale chcą się dokształcać i poznawać świat.

Rynek spożywczy powinien zacząć zauważać millenialsów, nauczyć się reagować na zachodzące bardzo szybko zmiany. To wymaga od firm działania „smart”, czyli szybkiej, elastycznej postawy i przede wszystkim zwrotu w kierunku konsumenta – zarówno w aspekcie żywieniowym, jak i w aspekcie zakupowym.

Czytaj więcej o millenialsach!

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH