Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Hoop: Obserwacje decyzji zakupowych millenialsów można przekuć w sukces

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2017, 13:51
Prezes Hoop: Obserwacje decyzji zakupowych millenialsów można przekuć w sukces
Jiří Vlasák, członek zarządu Kofoli i prezes Hoop Polska

- Obserwacje procesu dorastania i decyzji zakupowych młodych konsumentów można przekuć w późniejszy sukces - tak o millenialsach mówi Jiří Vlasák, członek zarządu Kofoli i prezes Hoop Polska w wywiadzie dla portalspozywczy.pl.

CZYTAJ CAŁY WYWIAD W STREFIE PREMIUM PORTALU: Hop po rozwój i inwestycje! - Wywiad z Jiřím Vlasák'iem, członkiem zarządu Kofoli i prezesem Hoop Polska

Coraz więcej mówi się o tym, że młodzi ludzie nadają ton branży FMCG, kreują mody i wpływają na decyzje dot. produktów czy nawet strategii w firmach.

- Zawsze ciężko jest na początku oszacować co jest tylko chwilową modą, a co przerodzi się w trend. Obecnie producenci mają możliwość różnych personifikacji produktów i skierowania aktywności do różnych grup docelowych. Można pokusić się o działania i produkty dla Millenialsów, choć trudno oszacować długofalowo czy to przyniesie określone rezultaty. Jednak uważam, że warto podjąć ryzyko, bo obserwacje procesu dorastania i decyzji zakupowych młodych konsumentów można przekuć w późniejszy sukces - komentuje Jiří Vlasák.

Jego zdaniem, obecny świat pędzi tak szybko, że czasami nie warto prowadzić długoterminowych i szeroko zakrojonych analiz dotyczących tego jakie dane działania przyniosą zyski i w jakiej skali, ale trzeba testować wiele rodzajów aktywności. - To zwiększa szanse na osiągnięcie sukcesu i pomaga wyznaczać kierunki dalszego rozwoju - dodaje.

Pokolenie millenialsów dzieli się na dwie grupy – młodszą (17-27 lat) i starszą (27-37 lat), która łącznie tworzą zbiór 11 mln konsumentów w Polsce. Zdaniem ekspertów, millenialsi, mimo różnych grup społecznych, stylów, zainteresowań, wychowania czy subkultur mają wiele cech wspólnych. Jedną z nich jest to, że oni wszyscy dorastali i dorastają w świecie rosnącego dobrobytu. Łączą to, czego nie mieli, a o czym zawsze marzyli ich rodzice, są bardzo ambitni, choć wrażliwi, są wiecznymi odkrywcami i stale chcą się dokształcać i poznawać świat.

Rynek spożywczy powinien zacząć zauważać millenialsów, nauczyć się reagować na zachodzące bardzo szybko zmiany. To wymaga od firm działania „smart”, czyli szybkiej, elastycznej postawy i przede wszystkim zwrotu w kierunku konsumenta – zarówno w aspekcie żywieniowym, jak i w aspekcie zakupowym.

Czytaj więcej o millenialsach!

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • zły 16-01-2018, 08:51:
Srtata tata, wy to tylko umiecie zakłady zamykać.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.