Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Hoop: Obserwacje decyzji zakupowych millenialsów można przekuć w sukces

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2017, 13:51
Prezes Hoop: Obserwacje decyzji zakupowych millenialsów można przekuć w sukces
Jiří Vlasák, członek zarządu Kofoli i prezes Hoop Polska

- Obserwacje procesu dorastania i decyzji zakupowych młodych konsumentów można przekuć w późniejszy sukces - tak o millenialsach mówi Jiří Vlasák, członek zarządu Kofoli i prezes Hoop Polska w wywiadzie dla portalspozywczy.pl.

CZYTAJ CAŁY WYWIAD W STREFIE PREMIUM PORTALU: Hop po rozwój i inwestycje! - Wywiad z Jiřím Vlasák'iem, członkiem zarządu Kofoli i prezesem Hoop Polska

Coraz więcej mówi się o tym, że młodzi ludzie nadają ton branży FMCG, kreują mody i wpływają na decyzje dot. produktów czy nawet strategii w firmach.

- Zawsze ciężko jest na początku oszacować co jest tylko chwilową modą, a co przerodzi się w trend. Obecnie producenci mają możliwość różnych personifikacji produktów i skierowania aktywności do różnych grup docelowych. Można pokusić się o działania i produkty dla Millenialsów, choć trudno oszacować długofalowo czy to przyniesie określone rezultaty. Jednak uważam, że warto podjąć ryzyko, bo obserwacje procesu dorastania i decyzji zakupowych młodych konsumentów można przekuć w późniejszy sukces - komentuje Jiří Vlasák.

Jego zdaniem, obecny świat pędzi tak szybko, że czasami nie warto prowadzić długoterminowych i szeroko zakrojonych analiz dotyczących tego jakie dane działania przyniosą zyski i w jakiej skali, ale trzeba testować wiele rodzajów aktywności. - To zwiększa szanse na osiągnięcie sukcesu i pomaga wyznaczać kierunki dalszego rozwoju - dodaje.

Pokolenie millenialsów dzieli się na dwie grupy – młodszą (17-27 lat) i starszą (27-37 lat), która łącznie tworzą zbiór 11 mln konsumentów w Polsce. Zdaniem ekspertów, millenialsi, mimo różnych grup społecznych, stylów, zainteresowań, wychowania czy subkultur mają wiele cech wspólnych. Jedną z nich jest to, że oni wszyscy dorastali i dorastają w świecie rosnącego dobrobytu. Łączą to, czego nie mieli, a o czym zawsze marzyli ich rodzice, są bardzo ambitni, choć wrażliwi, są wiecznymi odkrywcami i stale chcą się dokształcać i poznawać świat.

Rynek spożywczy powinien zacząć zauważać millenialsów, nauczyć się reagować na zachodzące bardzo szybko zmiany. To wymaga od firm działania „smart”, czyli szybkiej, elastycznej postawy i przede wszystkim zwrotu w kierunku konsumenta – zarówno w aspekcie żywieniowym, jak i w aspekcie zakupowym.

Czytaj więcej o millenialsach!

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • zły 16-01-2018, 08:51:
Srtata tata, wy to tylko umiecie zakłady zamykać.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 089) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH