REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Hoop: Segment produktów dla dojrzałych konsumentów zyskuje na znaczeniu

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-04-2015, 12:31
Prezes Hoop: Segment produktów dla dojrzałych konsumentów zyskuje na znaczeniu
Simona Novakova, prezes zarządu Hoop Polska; fot. ŻelaznaStudio (PTWP)

- Z racji zmian demograficznych populacja w Europie się starzeje, także segment produktów dla dojrzałych konsumentów będzie zyskiwał na znaczeniu. Obserwujemy te trendy i dlatego stawiamy na segment napojów funkcjonalnych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Simona Novakova, prezes zarządu Hoop Polska.

REKLAMA

Zdaniem Simony Novakovej, segment napojów dla dzieci stale rośnie, choć nie są spektakularne wzrosty. Kategoria rozwija się w kierunku wód butelkowanych.

- Napoje dla dzieci to jeden z naszych głównych segmentów. Sprzedaż jaką tu osiągamy jest dla nas satysfakcjonująca. Staramy się stale uatrakcyjniać ofertę i podążać za trendami - komentuje prezes Hoop Polska.

Jupik jest numerem trzy na rynku – za brandami Maspeksu oraz Horteksu.

Z drugiej strony - jak zaznacza Simona Novakova, z racji zmian demograficznych populacja w Europie się starzeje, także segment produktów dla dojrzałych konsumentów będzie zyskiwał na znaczeniu. - Obserwujemy te trendy i dlatego stawiamy na segment napojów funkcjonalnych - dodaje.

- Trzeba zdawać sobie sprawę, że konsument 40+ to dziś aktywny, młody człowiek i potrzebuje witamin i składników mineralnych, by nie „wypaść z formy”. Ponadto moda na zdrowy tryb życia jest widoczna we wszystkich przedziałach wiekowych, dlatego ten segment ma przyszłość - mówi prezes Hoopa.

Trudno jest w ogóle zdefiniować młodych konsumentów i dopasować pod nich akcje promocyjne oraz produkty…

- Młodzi konsumenci są coraz bardziej wymagający, dlatego trzeba ostrożnie dobierać styl strategii komunikacji i jej narzędzia. Co więcej, jest coraz trudniej przeprowadzić skuteczną kampanię – w dobie, kiedy mamy do dyspozycji nie tylko ogrom kanałów telewizyjnych, ale także mnogość innych środków przekazu. Ponadto młodzi coraz częściej rezygnują z telewizji na rzecz internetu. Te i inne trendy powodują, że musimy zmieniać podejście do przekazu i wyboru narzędzi komunikacji. Dlatego również w tym roku stawiamy na internet w promocji marki Hoop Cola, ale – z drugiej strony – w przypadku innych marek planujemy także bardziej standardowe działania reklamowe (TV, prasa, billboardy) - komentuje Simona Novakova.

Jak dodaje, wydatki marketingowe Hoop Polska są stabilne i utrzymują się na podobnym poziomie rok do roku. 

Dziękuję za rozmowę.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 158) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH