Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Orszulak, John Lemon: Proces zmiany logo na On Lemon będzie płynny

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-09-2017, 11:24
Prezes John Lemon o sporze z Yoko Ono: Dysponowaliśmy silnymi kontrargumentami
fot. za facebook.com/john.lemon.polska

- Można powiedzieć krótko JOHN is ON. Tak naprawdę to kosmetyka. Ubywają dwie literki, natomiast czcionka, stylistyka, design, a przede wszystkim smak i jakość zostaje nadal ten sam. ON LEMON nadal wyznacza standardy - tak Robert Orszulak, prezes firmy produkującej popularny napój John Lemon komentuje zmianę nazwy po zawarciu ugody z Yoko Ono.

Mało brakowało, a doszłoby do procesu. Skończyło się na ugodzie. Zgodnie z nią, firma z Katowic nie ma prawa do używania tej nazwy (dokładnie: pierwszego członu), ponieważ zdaniem wdowy po legendarnym muzyku Johnie Lennonie, to narusza znak towarowy John Lennon oraz dobra osobiste zmarłego artysty. Czytaj: Producent napojów John Lemon przegrał z Yoko Ono

- Z naszej perspektywy należy przyznać że prawnicy Yoko Ono Lennon doskonale przygotowali się do postępowania przeciwko naszej firmie. Pani Yoko Ono zaangażowała wielką międzynarodową kancelarię, która przygotowywała strategię przez ponad pół roku. To ogromna ilość czasu, aby doskonale poznać temat. Z kolei pomiędzy pierwszym sygnałem, który otrzymaliśmy - a było to wezwanie przedsądowe a doręczeniem pozwu przez Sąd w Hadze - minęło kilka dni. Oczywiście należy mieć na uwadze, że strona tego sporu miała swoje racje i argumenty, natomiast w naszej ocenie dysponowaliśmy silnymi kontrargumentami. Przede wszystkim mam na myśli zarejestrowanie w lutym 2014 r. przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej prawa do znaku towarowego John Lemon. Yoko Ono wystąpiła z wnioskiem o rejestrację znaku towarowego John Lennon dopiero w sierpniu 2016 r. – komentuje dla portalspozywczy.pl, Robert Orszulak.

- Natomiast co do imion, nazwisk czy zbitki słów jakim jest nasza marka John Lemon, to myślę, że każdy ma na to swoją opinie i zdanie. John i Janek to po prostu fajne imiona – dodaje.

Jak tłumaczy Robert Orszulak, proces zmiany logo napojów będzie płynny. - Dzięki wynegocjowanej ugodzie nasza firma John Lemon może skupić się na swojej działalności i pasji. Zyskaliśmy czas na rebranding oraz na wyprzedaż produktów pod marką John Lemon. Dzięki temu lemoniady John Lemon będą dostępne przez cały sezon jesienny – mówi prezes firmy.

Napoje John Lemon są obecne na rynku od 2012 r. Obecnie marka John Lemon, Yerbata, Matchbata, Rooibata jest dostępna w Polsce oraz 20 krajach Europy. Głównym kanałem sprzedaży jest HoReCa, a także wybrane punkty detaliczne, głównie w formacie delikatesowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH