Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Jurajskiej: Planujemy działania w rozwój dystrybucji

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-03-2014, 11:11
Prezes Jurajskiej: Planujemy inwestycje w rynek
Sławomir Gradek, prezes zarządu firmy Jurajska Sp. z o.o.

- Planujemy działania w rozwój dystrybucji oraz działania promocyjne i kampanie wspierające nasz brand. Chcemy zwiększać udziały rynkowe poprzez zwiększanie dostępności, np. w dużych aglomeracjach, takich jak Warszawa - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Sławomir Gradek, prezes zarządu firmy Jurajska Sp. z o.o.

- Jak ocenia Pan miniony rok dla firmy Jurajska?

Dla branży napojowej 2013 był dość niestandardowym rokiem. Proszę pamiętać, że mieliśmy długą zimę i zimny maj, ciepłe lato oraz nienaturalnie ładną jesień, która długo trwała. To istotnie wpłynęło na sprzedaż wód i napojów.

Z drugiej strony dla firmy Jurajska to był także ciekawy rok. Przekształciliśmy formę prawną ze spółdzielni na spółkę z o.o. Ponadto nastąpiły zmiany w składzie zarządu oraz sporo zmian strukturalnych - dotychczasowi członkowie spółdzielni zostali udziałowcami spółki. Firma była więc w dość dużej przebudowie, ale w chwili obecnej ten proces jest już na ukończeniu i intensywnie przygotowujemy się do sezonu.

Z powyższych powodów sprzedaż w 2013 roku była na takim samym poziomie, jak rok wcześniej. Z uwagi na warunki działania i przemiany w firmie, jesteśmy z tego wyniku bardzo zadowoleni.

- Jakie działania planuje firma na 2014 rok?

W tym roku koncentrujemy się na nowościach produktowych, wspieraniu sprzedaży wód smakowych, ale także mocny akcent postawimy na sprzedaż wody "czystej". Mamy wodę, która pochodzi z bardzo dobrego regionu, która posiada ważne dla człowieka minerały w tym wapń i magnez w idealnej proporcji 2 : 1.

Planujemy działania w rozwój dystrybucji oraz działania promocyjne i kampanie wspierające nasz brand. Chcemy zwiększać udziały rynkowe poprzez zwiększanie dostępności, np. w dużych aglomeracjach, takich jak Warszawa.

- Jak ocenie kształtuje się sprzedaż produktów Jurajskiej - większość to kanał tradycyjny czy nowoczesny?

Nasza firma ma potencjał rozwojowy zarówno w kanale tradycyjnym jak i w kanale nowoczesnym. Doceniamy obecność w kanale tradycyjnym i cały czas w niego inwestujemy, a równolegle rozwijamy sprzedaż w kanale nowoczesnym w odpowiedzi na zwyczaje zakupowe Polaków, którzy co raz częściej wybierają zakupy w marketach. Z pakietem działań i przygotowaniami, które poczyniliśmy na ten sezon, powinniśmy osiągnąć sukces w obu kanałach sprzedaży. Pomaga nam to, że jesteśmy znaną, solidną firmą, która jest dobrze postrzegana na rynku.

- Czy planujecie Państwo inwestycje organiczne?

Jesteśmy po okresie dużych inwestycji. Z początkiem minionego roku ostatecznie zakończyliśmy projekt wdrożenia innowacyjnej technologii. W ramach tego projektu zakupiliśmy m.in. nową linię produkcyjną. Ponadto w ostatnim czasie zwiększyliśmy powierzchnie magazynowe. W ciągu najbliższego miesiąca powinniśmy ostatecznie oddać do użycia nowy magazyn wyrobów gotowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH