Prezes Krynicy Vitamin: Segment napojów izotonicznych w Polsce i całej Europie rośnie szybciej niż cała branża
- Dynamicznym obszarem w zakresie napojów funkcjonalnych jest segment napojów izotonicznych przeznaczonych głównie dla osób aktywnie spędzających czas - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Konrad Subda, prezes zarządu Krynica Vitamin.
- Napój izotoniczny wspiera człowieka w trakcie uprawiania sportu dawkując mu porcje energii uwalniane stopniowo ze specjalnie skonstruowanego łańcucha cukrowego zawartego w napoju. Również po zakończeniu wysiłku fizycznego napój izotoniczny stanowi świetne źródło służące uzupełnieniu ubytków mikroelementów w organizmie. Zarówno w Polsce jak i całej Europie rynek ten rośnie w tempie szybszym niż cała branża. W wielu przypadkach dynamika wzrostu jest dwucyfrowa. Segment napojów izotonicznych leży w obszarze zainteresowań największych brandowych graczy napojowych, ale również (nie bez udziału naszej firmy) produkty z tej kategorii weszły na stały listing największych sieci handlowych, jako ich marki własne - mówi Konrad Subda, prezes zarządu w firmie Krynica Vitamin.
Pozytywna konotacja ze sportem, który również w naszym kraju jest coraz częściej preferowaną forma spędzania wolnego czasu, daje duże szanse na promocję i budowę strategii ukierunkowanej na długoterminowy wzrost wartości marki.
- Krynica Vtiamin jako jedna z pierwszych firm napojowych w tej części Europy podjęła wyzwanie w zakresie produkcji napojowych suplementów diety. Przykładem takiego produktu jest Vitamin SHOT produkowany od brandem firmy OSHEE. Jednak witaminowe suplementy diety w branży napojowej to nadal nisza w stosunku do głównych segmentów rynku, choć mają już swoich ugruntowanych odbiorców i raczej oczekiwania co do jej rozwoju są pozytywne - dodaje Konrad Subda.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!