Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Maspeksu o "millenialsach": Każde pokolenie ma poczucie wyjątkowości

  • Autor: PM, MB, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-05-2017, 11:47
Prezes Maspeksu o
Krzysztof Pawiński, prezes grupy Maspex

- Każde pokolenie ma poczucie wyjątkowości, nasze przecież też takie było. Jednak prawdą jest, że dzisiaj młode pokolenie jest bardziej świadome, niż my byliśmy - z prostego powodu - ma lepszy dostęp do wszelkich informacji, choć oczywiście są one różnej jakości. Inaczej stawiane są akcenty, inaczej się trzeba z tym pokoleniem komunikować - podkreśla w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice.

CAŁY OBSZERNY WYWIAD Z KRZYSZTOFEM PAWIŃSKIM W STREFIE PREMIUM PORTALSPOZYWCZY.PL!

Przemysł spożywczy w Polsce jest obecnie w bardzo ciekawym miejscu - zmienia się konsument. Dzisiaj w dużej mierze to millenialsi podejmują decyzje zakupowe (oczekują nowych produktów, nowych form marketingu). Wydaje się, że obie te kwestie mogą mocno zrewolucjonizować strategie firm spożywczych. 

- Przełom wieków sprzyja tworzeniu nowych, kreatywnych pojęć takich jak np. „millenialsi”. Natomiast nie od dziś mamy do czynienia z nowymi konsumentami, cały czas przecież jakieś nowe pokolenie wchodzi na rynek. Jeśli popatrzymy na markę  Tymbark, która jest obecna na rynku od ponad 80 lat, na takie wyzwania zawsze reagowała. Tymbark wciąż miał swoich „millenialsów”, którzy są istotną grupą zakupową dla tego brandu. Ewidentnie marka, która chce zagospodarować wszystkie grupy wiekowe, jest trans wiekowa, musi mieć specjalny pomysł na komunikację i dotarcie do każdej z grup w tym również do tej bardzo wymagającej, czyli młodych konsumentów. To grupa szczególna  pod względem potrzeb i oczekiwań, preferująca ciągłe zmiany, zarówno w komunikacji, jak i w ofercie. Cały czas trzeba ich zaskakiwać. Sztuką jest więc nauczyć się w jaki sposób docierać do młodych ludzi, którzy zupełnie inaczej zachowują się w swoich wyborach, niż ich rodzice - komentuje Krzysztof Pawiński.

- Każde pokolenie ma poczucie wyjątkowości, nasze przecież też takie było. Jednak prawdą jest, że dzisiaj młode pokolenie jest bardziej świadome, niż my byliśmy - z prostego powodu -  ma  lepszy dostęp do wszelkich informacji, choć oczywiście są one różnej jakości. Inaczej stawiane są akcenty, inaczej się trzeba z tym pokoleniem komunikować - podkreśla.

Jak dodaje, na szczęście w preferencjach smakowych nic się nie zmienia i nasze kultowe jabłko-mięta od Tymbarku w kategorii napojów owocowych nadal jest głównym wyborem konsumentów bez względu na ich wiek. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.