Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Maspeksu: Segment energetyków przeszedł gruntowną przemianę

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-06-2013, 15:17
Prezes Maspeksu: Segment energetyków przeszedł gruntowną przemianę
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice

- W ostatnim czasie segment energetyków przeszedł gruntowną przemianę. To już nie jest rynek Red Bulla i Tigera. Pojawiło się wiele mniejszych, nisko kosztowych marek oraz produktów private labels, które "rozpychają się" na rynku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice.

- Tiger jest napojem energetycznym z wyższej półki cenowej i wymaga zupełnie innej strategii. Moim zdaniem nasze działania są skuteczne. Jeszcze trzy lata temu Maspex nie był obecny w kategorii energetyków, a obecnie mamy silną pozycję na rynku, a nasza oferta została wzbogacona o ciekawy i rozpoznawalny produkt. Szum wykreowany wokół sporu o markę Tiger mało nas interesuje - robimy swoje i jesteśmy zadowoleni z rezultatów - komentuje prezes Krzysztof Pawiński.

Jak dodaje, Na początku roku Maspex wprowadził nową szatę graficzną napoju Tiger, a w kwietniu ruszyły działania związane z nową kampanią reklamową.

Prezes nie zdradza jakie firma planuje dalsze działania dla Tigera. Czy marka będzie rozszerzana o nowe kategorie?

Energetyki to bardzo interesująca kategoria, ale i specyficzna. Na półkach możemy znaleźć produkty o bardzo wielu smakach, wariantach, a de facto 90 proc. sprzedaży to jeden smak i jeden rodzaj opakowania. Oczywiście nie znaczy to, że nie powinno się szukać sposobów na ożywienie, odświeżenie kategorii również w zakresie oferowania nowychy wariantów smakowych, bo takie działania są dobre dla rozwoju każdego rynku, ale trzeba się jednak liczyć z tym, że ich sprzedaż będzie znikoma - komentuje Krzysztof Pawiński.
 
- Rozszerzanie marki o nowe kategorie to dość ryzykowne zabiegi. Nam się to udało w przypadku marki Kubuś, która w swoim portfolio ma nie tylko soki, ale i napoje funkcjonalne dla dzieci, wody smakowe czy musy owocowe - dodaje.

Czytaj także: 
Prezes Maspeksu: Rynek SNN rośnie przy spadku sprzedaży private labels

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH