Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Prezes Maspeksu: Segment energetyków przeszedł gruntowną przemianę

- W ostatnim czasie segment energetyków przeszedł gruntowną przemianę. To już nie jest rynek Red Bulla i Tigera. Pojawiło się wiele mniejszych, nisko kosztowych marek oraz produktów private labels, które "rozpychają się" na rynku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice.

Prezes Maspeksu: Segment energetyków przeszedł gruntowną przemianę
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice

- Tiger jest napojem energetycznym z wyższej półki cenowej i wymaga zupełnie innej strategii. Moim zdaniem nasze działania są skuteczne. Jeszcze trzy lata temu Maspex nie był obecny w kategorii energetyków, a obecnie mamy silną pozycję na rynku, a nasza oferta została wzbogacona o ciekawy i rozpoznawalny produkt. Szum wykreowany wokół sporu o markę Tiger mało nas interesuje - robimy swoje i jesteśmy zadowoleni z rezultatów - komentuje prezes Krzysztof Pawiński.

Jak dodaje, Na początku roku Maspex wprowadził nową szatę graficzną napoju Tiger, a w kwietniu ruszyły działania związane z nową kampanią reklamową.

Prezes nie zdradza jakie firma planuje dalsze działania dla Tigera. Czy marka będzie rozszerzana o nowe kategorie?

Energetyki to bardzo interesująca kategoria, ale i specyficzna. Na półkach możemy znaleźć produkty o bardzo wielu smakach, wariantach, a de facto 90 proc. sprzedaży to jeden smak i jeden rodzaj opakowania. Oczywiście nie znaczy to, że nie powinno się szukać sposobów na ożywienie, odświeżenie kategorii również w zakresie oferowania nowychy wariantów smakowych, bo takie działania są dobre dla rozwoju każdego rynku, ale trzeba się jednak liczyć z tym, że ich sprzedaż będzie znikoma - komentuje Krzysztof Pawiński.
 
- Rozszerzanie marki o nowe kategorie to dość ryzykowne zabiegi. Nam się to udało w przypadku marki Kubuś, która w swoim portfolio ma nie tylko soki, ale i napoje funkcjonalne dla dzieci, wody smakowe czy musy owocowe - dodaje.

Czytaj także: 
Prezes Maspeksu: Rynek SNN rośnie przy spadku sprzedaży private labels

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Pawiński RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT    /    napoje energetyczne RSS ALERT    /    napoje energetyzujące RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.214.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.