Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Prezes Maspexu: Jestem zszokowany reklamą Tigera, przekazaliśmy 500 tys. zł żyjącym Powstańcom

1 sierpnia na Instagramie ukazała się grafika napoju Tiger, na której zamieszczono wyciągnięty środkowy palec w dzień pamięci. Agencja J. Walter Thompson Group Poland, odpowiedzialna za obsługę marki Tiger (należącej do Maspex Wadowice) w social mediach przeprosiła za przekroczenie granic dobrego smaku. Osoby odpowiedzialne za wpis zostały zwolnione. Prezes Maspexu poinformował na Twitterze, że Maspex przekazał dla żyjących Powstańców 500 tys. zł.

Prezes Maspexu: Jestem zszokowany reklamą Tigera, przekazaliśmy 500 tys. zł żyjącym Powstańcom
Krzysztof Pawiński, prezes grupy Maspex

Agencja J. Walter Thompson Group Poland, która odpowiada za obsługę marki Tiger w social mediach przesłała do redakcji serwisu Wirtualnemedia.pl oświadczenie, w którym przeprasza za przekroczenie granicy dobrego smaku i naruszenia wartości historycznych, jakim było Powstanie Warszawskie. Agencja poinformowała też Wirtualnemedia.pl, że obie osoby odpowiedzialne za ten post zostały zwolnione.

- Jestem zszokowany reklamą Tigera. Brak mi słów. Jako współwłaścicielowi firmy produkującej Tigera jest mi po prostu wstyd - napisał na Twitterze Krzysztof Pawiński, prezes Maspex Wadowice.

Dodał, że ma osobiście ogromny szacunek dla Powstańców. - Twarde konsekwencje wobec osób odpowiedzialnych za tę sytuację zostaną wyciągnięte - poinformował Pawiński.

- Zadośćuczynimy za popełniony błąd. Wesprzemy program edukacyjny dotyczący Powstania Warszawskiego - dodał prezes Maspexu na Twitterze.

Kilka godzin później Krzysztof Pawiński poinformował na Twitterze, że Maspex przelał 500 tys. zł żyjącym Powstańcom. - Podjęliśmy decyzję, że nasze wsparcie przekażemy na pomoc żyjącym Powstańcom. Właśnie przelaliśmy na ten cel kwotę 500 000 zł. Przekazaliśmy tę kwotę w ramach zbiórki „Pomoc dla Powstańców” organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej - poinformował prezes Maspexu.

9 sierpnia po południu na profilu marki Tiger umieszczony został skan dowodu wpłaty oraz komentarz: "TIGER przeprasza. W ramach zadośćuczynienia przekazujemy pół miliona złotych na Zbiórkę dla Powstańców".

Filip Chajzer, który z okazji rocznicy powstania warszawskiego kolejny raz organizuje zbiórkę na rzecz powstańców potwierdził wpłatę firmy Maspex, zamieścił też na swoim profilu facebookowym skan dowodu wpłaty. - W imieniu bohaterów naszego Państwa dziękuję!!! To są pieniądze na leki, protezy, aparaty słuchowe, prąd, wodę, święta - napisał Filip Chajzer.

O grafice napoju Tiger czytaj więcej:

Nietrafiona grafika z profilu marki Tiger. Maspex przeprasza

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Krzysztof Pawiński RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT    /    napoje energetyczne RSS ALERT

KOMENTARZE (17)

  • Magda 2017-08-09 21:40:13
    Tak powinno załatwiać się takie wtopy choć wiele osób uważa ze to sprytny chwyt marketingowy. 500 tys. nie kosztuje żadna dobra kampania w tv a tu całe internety o tym piszą...
  • Karol 2017-08-10 09:43:31
    Czy ktoś z pracowników Maspex odpowiedzialny za nadzór nad zewnętrzną agencją poniósł konsekwencje?
  • Polak 2017-08-10 11:54:20
    Szacun, tak właśnie postępuje się honorowo. Szcun dla gościa i dla tych którym te pieniądze pomogą żyć odrobinę lepiej.
  • badacz 2017-08-10 13:19:58
    kowal zawinił, cygana powiesili, Maspex zaakceptował kampanię po bandzie, pracownicy agencji, możliwe, że na umowach śmieciowych, są kontrolowani przez szefów, Klient też nierzadko akceptuje, ale jak jest problem to kto dostaje w tyłek? najsłabsi pracownicy, a jak wzrośnie sprzedaż, tak kontrowersje pomagają często to kto zgarnie zysk?
  • redisbad 2017-08-11 10:09:10
    typowy ryj komucha, a teraz \"byznesmen\" w wolnej Polsce... Boże kiedy oni wymrą???

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.23.234.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.