Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Żywiec Zdrój SA: Rynek wód butelkowanych będzie rósł 3,5-4 proc. rocznie

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-05-2016, 09:08
Prezes Żywiec Zdrój SA: Rynek wód butelkowanych będzie rósł 3,5-4 proc. rocznie
Fabrizio Gavelli, dyrektor generalny firmy Żywiec Zdrój SA

- W ciągu najbliższych pięciu lat oczekujemy wzrostu rynku wód butelkowanych o minimum 3,5-4 proc. rocznie. Nie wykluczamy sezonowych wyższych wzrostów - mówi w rozmowie z www.portalspozywczy.pl, Fabrizio Gavelli, dyrektor zarządzający firmy Żywiec Zdrój SA.

- Możemy oczekiwać wzrostu rynku wód butelkowanych, choć ubiegły rok był pod tym względem wyjątkowy. To dlatego, że mieliśmy do czynienia z falą upałów w lipcu i sierpniu. Jednak wciąż obserwujemy, że rynek rośnie, co wynika m.in. z trendów prozdrowotnych - dodaje Gavelli.

Jego zdaniem, trendy prozdrowotne będą narastać, choćby dlatego, że Żywiec Zdrój SA wprowadza programy zachęcające do zwiększania spożycia wody – „Mamo, Tato, wolę wodę” oraz „Woda na start”.

- Bardzo wierzymy w rozwój rynku wód butelkowanych w Polsce. To widać po skali inwestycji, jaką poczyniliśmy w gminie Radziechowy-Wieprz. Jest to unikalny na skalę europejską projekt, zważywszy na to, że na rynku europejskim nie ma zbyt wielu nowych inwestycji w zakłady produkcyjne - dodaje dyrektor zarządzający Żywiec Zdrój SA. Na nową fabrykę spółka wydała około 100 mln zł.

- Obecne spożycie wód butelkowanych w Polsce to 111 litrów na osobę rocznie. Jest jeszcze miejsce na dalsze wzrosty. Żywiec Zdrój, posiadający ponad 30 proc. udziałów w rynku, wierzy, że może stać się liderem tego wzrostu - dodaje Fabrizio Gavelli.

Żywiec Zdrój SA jest znaczącym graczem na polskim rynku wód butelkowanych – posiada 31 proc. jego wartości. - Nic nie stoi na przeszkodzie, aby dalej wzmacniać nasze udziały – jesteśmy przekonani, że jest to ciągle możliwe - dodaje Gavelli.

- Chcemy rosnąć – nie tylko jako firma, ale także jako cały rynek. Stale inwestujemy nie tylko we własne marki, ale również w całą kategorię. Oczywiście zależy nam na wzroście naszych udziałów rynkowych, ale chcemy rozwijać się w sposób zrównoważony, zgodnie z naszą misją, której podstawą jest dbałość o naturę i zachęcanie zdrowego nawodnienia - podsumowuje dyrektor zarządzający Żywiec Zdrój SA.

Czytaj także: Żywiec Zdrój wydał 100 mln zł na nowy zakład produkcyjny (zdjęcia)

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • krakus 19-05-2016, 11:47:
Woda w Plastiku, prozdrowotna?

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 222) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.