Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producenci napojów wydają coraz więcej na reklamę

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 30-08-2013, 08:24

Producenci napojów wydali w pierwszym półroczu 410 mln zł (wg stawek cennikowych), co oznacza wzrost o 6 proc. - informuje "Puls Biznesu", powołując się na dane domu mediowego Equinox Polska.

Największe zmiany widoczne są wśród producentów napojów niegazowanych i gazowanych. Tu dynamika wydatków reklamowych wzrosła o 38 proc. i 32 proc. Z kolei producenci wody i napojów dla dzieci ograniczają wydatki.

Takie wzrosty branża zawdzięcza Maspeksowi Wadowice, który zawitał z gazowaną wersją Tymbarku, przeznaczając na reklamę ponad 6 mln zł. Ta kwota uczyniła z niego czwartego reklamodawcę w tej kategorii - po Coca-Coli (52 mln zł), Pepsi i Hoop Coli - czytamy w "PB".

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH