Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Producenci napojów zwiększają wydatki na reklamę

W okresie od stycznia do września br. producenci napojów gazowanych wydali na reklamę w tradycyjnych mediach (bez internetu) blisko 234 mln zł (wg danych cennikowych netto, bez rabatów) – wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl. Było to 31,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku.

Ponad połowa tej kwoty – 171 mln zł - została ulokowana w telewizji (wzrost w skali roku o 20,2 proc.). Drugim pod względem obecności reklamowej tej branży kanałem komunikacji były kina, które na reklamach gazowanych napojów zarobiły w omawianym okresie 35,5 mln zł (wzrost o 63,4 proc.).

Firmy z tej kategorii rynku w pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku w największym stopniu zwiększyły wydatki na reklamę  w magazynach – blisko pięciokrotnie. Nakłady na reklamę w czasopismach wzrosły bowiem o ok. 467 proc. - z 2,1 do 11,9 mln zł. Wzrosły też wydatki w radiu -  o 86,1 proc., do 3,1 mln zł.

Czytaj więcej na dlahandlu.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

napoje gazowane RSS ALERT    /    wydatki na reklamę RSS ALERT    /    Kantar Media RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.184.124
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.