Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Producenci wykorzystują modę na picie wody wśród dzieci

Rodzice mogą zapłacić więcej, żeby nauczyć swoje dzieci pić wodę zamiast napojów z cukrem. Producenci dostrzegli okazję - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Producenci wykorzystują modę na picie wody wśród dzieci
fot. shutterstock.com

Co roku ma rosnąć o 7 proc. (wolumenowo) w skali świata, jest droższa niż typowy produkt z tej kategorii, a sprzedaż nakręcają obawy o nadwagę u dzieci — tak kategorię wody butelkowanej dla dzieci opisuje firma badawcza Zenith International. Potencjał rynku odkrywają kolejni gracze w Polsce. Co ciekawe, najbardziej aktywni są przybysze spoza branży.

Woda butelkowana dla dzieci to po prostu woda — tyle że w mniejszej butelce z kolorową etykietą. W segmencie właśnie zadebiutowała Cisowianka, czołowy gracz na wodnym rynku.

W dziecięcej kategorii wykształcił się segment tzw. wód smakowych, szturmowany przez producentów spoza wodnej branży.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wody butelkowane RSS ALERT    /    rynek wód butelkowanych RSS ALERT    /    rynek wody 2016 RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • AJ 2016-11-08 23:51:12
    Rynek nie jest istotny tutaj, ale bardziej zdrowie. Warto uczyć dzieci picia wody dla ich zdrowia, produkty w stylu kolorowych butelek z filrem (dafi, bobble) mogą być tu pomocne.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.220.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.