Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producent Staropolanki chce umocnić pozycję w Polsce i rozwijać się za granicą

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-01-2014, 14:58
Producent Staropolanki chce umocnić pozycję w Polsce i rozwijać się za granicą
Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU, producent Staropolanki i Wielkiej Pieniawy; fot. materiały prasowe

- Rynek wody jest jednym z najbardziej perspektywicznych w Polsce i z roku na rok systematycznie rośnie. Producenci wody butelkowanej pozytywnie oceniają ubiegły rok, choć podkreślają trudną sytuację na całym rynku napojów. Jednak pomimo tego, że wzrost rynku wód w ubiegłym roku był nieco niższy niż w 2012 roku, co miało związek m. in. z niekorzystną pogodą na początku sezonu, to generalnie w naszej branży nadal utrzymuje się tendencja wzrostowa - mówi Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU, producent Staropolanki i Wielkiej Pieniawy.

Jak podkreśla Szladewski, dla jego firmy 2013 rok był bardzo udany. - Nasze flagowe produkty - Staropolanka i Wielka Pieniawa - są już obecne w większości sieci handlowych, a taka dostępność wpływa na ich rozpoznawalność oraz rosnącą sprzedaż. Nie poprzestajemy jednak na tym i stale rozmawiamy z kolejnymi partnerami handlowymi, rozważamy alternatywne kanały sprzedaży i poszukujemy możliwości, które jeszcze bardziej umocnią nas na krajowym rynku, a tym samy będą podstawą do rozwijania sprzedaży naszej wody za granicą - przyznaje wiceprezes, Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU

Dodaje, że grupa z optymizmem patrzy na rynek, co jest spowodowane tym, że stale rośnie świadomość konsumentów. - Ich wybory zakupowe w obszarze wody butelkowanej nie są dzisiaj przypadkowe, są coraz bardziej świadomi wartości, jakie dostarczają im minerały zawarte w wybranej, butelkowanej wodzie - mówi.

Każdy kolejny rok to ogromne wyzwanie dla przedsiębiorstw produkujących wodę butelkowaną, szczególnie z uwagi na wielką nieprzewidywalność pogodową, która w dużej mierze determinuje całoroczne wyniki sprzedażowe. Niemniej jednak, tegoroczne plany inwestycyjne producenta Staropolanki i Wielkiej Pieniawy zakładają dalsze zwiększanie mocy produkcyjnych oraz optymalizację kosztów w tym zakresie.

- Bacznie obserwujemy trendy konsumenckie, przyglądamy się zmianom, jakie zachodzą np. na rynkach zagranicznych, sięgamy po dobre przykłady, zgodnie z którymi przygotowujemy nowe koncepty na kolejne sezony. Będziemy również kontynuować politykę opracowanej strategii dla marek Staropolanka oraz Wielkiej Pieniawy, ponieważ mamy pełną świadomość, jak istotna jest ich coraz większa rozpoznawalność na sklepowych półkach - podsumowuje Bogdan Szladewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH