Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producent Staropolanki inwestuje w park maszynowy i nowe rozwiązania technologiczne

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-05-2014, 10:58
Producent Staropolanki inwestuje w park maszynowy i nowe rozwiązania technologiczne
Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu Uzdrowisk Kłodzkich - Grupy PGU

- 2014 rok jest dla Staropolanki dużą szansą i jednocześnie wyzwaniem. Zakładamy znaczne wzrosty sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego, ponieważ mamy do tego podstawy, gdyż - po pierwsze inwestujemy w park maszynowy, który zwiększy nasze moce produkcyjne, a po drugie inwestujemy w rozwój coraz silniejszej ogólnopolskiej marki w oparciu o długofalową strategię marketingową - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu Uzdrowisk Kłodzkich – Grupy PGU (producent Staropolanki i Wielkiej Pieniawy).

Jak potwierdza wiceprezes, w tym roku grupa realizuje inwestycje w park maszynowy w ramach modernizacji obecnych linii produkcyjnych, a także inwestuje w nowe rozwiązania technologiczne. - Wszystkie działania w tym zakresie związane są ze zwiększeniem mocy produkcyjnych w każdym z trzech zakładów produkcyjnych, którymi obecnie dysponujemy - dodaje.

Obecnie Uzdrowiska Kłodzkie SA - Grupa PGU posiadają trzy rozlewnie - dwie w Polanicy-Zdroju, gdzie rozlewane są Staropolanka i Wielka Pieniawa, a trzecia w Jeleniowie koło Kudowy-Zdroju i dostarcza Staropolankę Zdrój oraz Kudowiankę. W tej ostatniej produkuje się także kolorowe napoje delikatnie gazowane o smakach owocowych.

Nie wykluczone, że grupa wkrótce nabędzie nowe moce. - Wydaje się, że konsolidacja rynku producentów wody jest nieuniknionym trendem, co wynika również z faktu konsolidacji w obszarze handlu detalicznego, dlatego też, obecnie rozważamy różne kierunki rozwoju firmy - komentuje Bogdan Szladewski.

- W mojej opinii rynek wody jest bardzo perspektywiczny i w kolejnych latach będziemy obserwowali jego systematyczny rozwój. Wynikać to będzie z dwóch czynników. Po pierwsze woda, jako zdrowy produkt spożywczy, wpisuje się w trend bycia fit, dbania o siebie, dbania o zdrowie i zdrowy styl życia. Natomiast drugi czynnik, to wielkość spożycia, które w Polsce plasuje się na poziomie 70 l rocznie per capita i jest to poniżej średniej unijnej, co daje perspektywę dalszych wzrostów. Jednocześnie rośnie świadomość konsumentów w kontekście wybieranej wody w oparciu o jej skład i wartości mineralne, co jest dużą szansą dla Staropolanki, jako wody bogatej w pierwiastki mineralne - podsumowuje wiceprezes Szladewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 182) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH