REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Producent wody Kinga Pienińska zainwestuje 5-10 mln zł w rozlewnię

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2014, 11:46
Producent wody Kinga Pienińska zainwestuje 5-10 mln zł w rozlewnię
Paweł Zieliński, wiceprezes zarządu i współwłaściciel firmy GFT Goldfruct Sp. z o.o.; fot. P.Waniorek, Żelazna Studio

- Naszą ambicją jest podwojenie wartość sprzedaży w ciągu najbliższych pięciu lat. Chcemy rosnąć około 15 proc. co roku. 2014 rok rozpoczął się lepiej niż powyższe założenia. Poza tym chcemy sami inwestować - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paweł Zieliński, wiceprezes zarządu i współwłaściciel firmy GFT Goldfruct Sp. z o.o., producenta wody Kinga Pienińska.

REKLAMA

Producent wody Kinga Pienińska chce inwestować w rozlewnię. - Dokupiliśmy kawałek gruntu, gdzie zamierzamy wybudować halę magazynową, co pozwoli nam zredukować koszty logistyki. Ponadto stale inwestujemy w źródła - wiercimy i poszukujemy najlepszych miejsc. Ale to nie jest proste, ponieważ woda mineralna musi być o takim samym składzie minerałów i pochodzić z jednego złoża. A źródła górskie mają to do siebie, że mają małe zasoby wody. Trzeba ją zatem "zbierać" z różnych miejsc i trzeba stale dowiercać. Poszukiwanie i produkcja wody to szalenie ciekawy temat. Trzeba ją wydobywać z dużym poszanowaniem natury - komentuje Paweł Zieliński.

W Krościenku nad Dunajcem w Pieninach spółka planuje inwestycje, które będą trwały 2-3 lata i zamierza na nie wydać od 5 do 10 mln zł. - To będzie w dużej mierze zależeć od tego, czy pozyskamy środki unijne. Na dziś jesteśmy tak zorganizowani, że nie musimy korzystać z kredytów. Nie zamierzamy korzystać z żadnych innych form finansowania zewnętrznego - potwierdza wicerezes GFT Goldfruct.

Jego zdaniem fundusze inwestycyjne zawsze pozbawiają właścicieli firm niezależności. - Zaangażowanie funduszu mogłoby oczywiście skutkować dynamicznym rozwojem firmy, ale my cenimy swoją niezależność. Nie musimy być najwięksi na świecie.
Stworzyliśmy ciekawy produkt, który jest dobrze postrzegany przez klientów oraz zamawiany przez ekskluzywne miejsce - m.in. pięciogwiazdkowe hotele jak Bristol - dodaje Paweł Zieliński.

Czytaj także: Wiceprezes GFT Goldfruct: Teraz wyzwaniem dla nas jest rynek tradycyjny

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • fanatyk kingi 05-05-2014, 19:18:
yno kinga <3

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (10 004) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH