Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Producent wody Kinga Pienińska zwiększył sprzedaż do prawie 27,6 mln zł w 2016 r.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2017, 14:15
Producent wody Kinga Pienińska zwiększył sprzedaż do prawie 27,6 mln zł w 2016 r.
fot. materiały prasowe

W 2016 r. przychody GFT Goldfruct, producenta wody Kinga Pienińska, wyniosły 27.586.548 zł wobec 25.490.349 zł w 2015 r.

Jak już informowała spółka na łamach portalspozywczy.pl, 2016 rok to był kolejny bardzo dobry okres dla Kingi Pienińskiej. Plan sprzedaży został wykonany. Spółka zakończyła rok z prestiżowym wyróżnieniem Superbrands Created in Poland 2016/2017. To niezależna nagroda za konsekwentne i przemyślane budowanie marki. 

Ostatnie dwa lata to - poza skutecznym wzmacnianiem samej marki - były także bardzo intensywne pod względem inwestycji. W połowie 2016 r. ruszyła nowoczesna linia do szkła o dużej wydajności, która pozwoli spółce dalej rozwijać w sektorze HoReCa, ale i w kanale nowoczesnym. Jeszcze na początku roku 2016 włączono do pełnej pracy nową halę magazynową o pojemności kilku tysięcy palet.

- Mimo, iż firma mocno urosła przez ostatnie kilka lat, udaje się nam zachować charakter małego przedsiębiorstwa. Małej organizacji. Kinga nie ma ani charakteru globalnego, ani takich zakus. I to się mocno wpisuje w trend rynkowy. Zrównoważony rozwój to dla spółki i jej trzech właścicieli nie tylko hasło, ale prawdziwa idea według której rozwijają od lat swój biznes - komentowała ostatnio Katarzyna Glibowska, Brand & Communications Manager marki Kinga Pienińska.

GFT Goldfruct Sp. z o.o. posiada rozlewnię w Krościenku nad Dunajcem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH