Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Promocja narodowa Coca-Cola z okazji Mistrzostw Świata FIFA 2018

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 12-04-2018, 09:38
Promocja narodowa Coca-Cola z okazji Mistrzostw Świata FIFA 2018
fot. materiały prasowe

Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, prowadzi od 2 kwietnia kampanię „Gotowi na emocje”. Strategicznym elementem zaplanowanych działań jest trwająca promocja ogólnopolska (loteria i sprzedaż premiowa, tzw. collect & get).

Wśród nagród znalazły się m.in.: bilety na mecze Polaków (100 zestawów 2-osobowych), 100 000 biało-czerwonych piłek futbolowych Coca-Cola oraz miliony puszek Coca-Cola Zero Cukru 200ml. Promocja otrzyma szerokie wsparcie m.in. w TV, mediach społecznościowych, radio, kinach, punktach sprzedaży oraz kanale digital.

Promocja narodowa trwa od 9 kwietnia do 30 czerwca 2018 (lub do wyczerpania zapasów) i obejmuje dedykowane referencje produktów: Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Lime, Coca-Cola Cherry Zero, Fanta, Sprite oraz Powerade. Po zakupie opakowania promocyjnego należy zarejestrować się na stronie woah.com oraz wpisać kod spod nakrętki, zawleczki lub etykiety. Kody zmieniają się w punkty i zasilają konto danego użytkownika. Ten otrzymuje następnie wybór: gra o bilety na mecze Polaków lub - za odpowiednią ilość uzbieranych punktów - otrzymuje nagrody gwarantowane. Wśród nich znalazły się unikalne biało-czerwone piłki Coca-Cola oraz puszki Coca-Cola Zero Cukru. Nagrody gwarantowane są do odbioru w sieciach: Relay, 1 Minute oraz Inmedio.

- Kampania na Mistrzostwa Świata FIFA 2018 to największa inicjatywa marki Coca-Cola zaplanowana w tym roku. Aktualne prowadzona promocja piłkarska jest rekordowa, zarówno jeśli chodzi o ilość nagród, jak i poziom wsparcia. Tegoroczna kampania „Gotowi na emocje" opiera się przede wszystkim na ogromnej sile kibicowania, stąd oddajemy w ręce fanów futbolu tak wiele biletów na mecze Polaków. Pozostawiamy konsumentom dużą swobodę w decydowaniu: czy grać o atrakcyjne bilety i pakiety, czy też zebraną pulę punktów wymienić na nagrody gwarantowane – mówi Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

W promocję narodową wpisano również element globalnej strategii firmy Coca-Cola 2020 w ramach zrównoważonego rozwoju (sustainability) i działań m.in. na rzecz zmniejszenia spożycia kalorii. Z tego powodu opakowania promocyjne Coca-Cola Zero Cukru oraz Coca-Cola Cherry Zero są wyżej punktowane.

Coca-Cola jest Oficjalnym Partnerem Mistrzostw Świata FIFA od 1978. Marka wspiera futbol w ponad 200 krajach, a do fanów tego sportu dociera na całej kuli ziemskiej z misją kibicowania zawodnikom w sportowych zmaganiach ulubionych drużyn.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 901) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane