Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Red Bull: Rynek energy drinków będzie rósł wartościowo i ilościowo

  • Autor: pm, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-03-2016, 09:51
Red Bull: Rynek energy drinków będzie rósł wartościowo i ilościowo
Sprzedaż wartościowa produktów Red Bull w 2015 roku rosła szybciej niż kategoria energetyków; fot. shutterstock.com

- Konsumpcja napojów energetycznych w Polsce odnotowała w 2015 r. 7-proc. ilościowy wzrost sprzedaży. Szacujemy iż trend wzrostowy utrzyma się w tym roku i kategoria będzie rosnąć zarówno wartościowo jak i ilościowo – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Luiza Kozłowska, Trade Marketing Manager, Red Bull Polska.

Jak tłumaczy, wzrost zawdzięczamy głownie rozwojowi wiodących marek oraz wzrostowi sprzedaży marek prywatnych.

- Kategoria napojów energetycznych jest najdynamiczniej rosnącą kategorią napojów w Polsce. Konsumenci cały czas szukają nowych smaków, producenci starają się spełnić ich oczekiwania i dotrzeć do nich ze swoimi nowościami – komentuje Luiza Kozłowska.

 Jak podkreśla, sprzedaż wartościowa produktów Red Bull w 2015 roku rosła szybciej niż kategoria energetyków. - Takie wyniki są wypadkową spójnej strategii, odpowiednio dobranej jednostki sprzedażowej dedykowanej do mniejszych punktów oraz nowości -  Red Bull Summer Edition (in-out), która po dwóch miesiącach na rynku stała się liderem w kategorii smakowych napojów energetycznych. W planach na ten rok również mamy wprowadzenie na rodzimy rynek nowy wariant smakowy - podobnie jak w ubiegłym roku jako in–out na wakacje – mówi przedstawicielka Red Bull.

Jej zdaniem, napoje energetyczne są napojami funkcjonalnymi spożywanymi w konkretnej potrzebie – w chwilach wzmożonego wysiłku fizycznego bądź umysłowego. - Na rynku dostępne są napoje w różnych wersjach smakowych jak i w różnych opakowaniach, z różną zawartością cukru. Co roku pojawiają się nowości smakowe – uważamy, że ten trend zostanie utrzymany – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Adam Bogacz, AKB Consulting 05-04-2016, 11:20:
Do Piotra. Postępują odpowiednio do poziomu polskiego rynku, który charakteryzuje się koncentracją na tanich cenach, byleczym, brakiem innowacji. To co jest w Europie to pięknie, ale porównaj sobie nasz rynek z rynkami rozwiniętymi i znajdziesz odpowiedź dlaczego Red Bull postępuje słusznie.
  • Piotr 24-03-2016, 19:33:
Drogi Red Bullu. Zamiast się ograniczyć z jednym smakiem nowym na ten rok to wprowadźcie 3 bardzo popularne w całej Europie: żurawinowy Red Edition, porzeczkowy Blue Edition i Limonkowy Silver Edition!!!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH