Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Rośnie sprzedaż wody mineralnej premium

  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 26-04-2013, 09:40
Rośnie sprzedaż wody mineralnej premium

Wody mineralne z wyższej i najwyższej półki zalewają ostatnio polski rynek – informuje "Puls Biznesu".

Polacy w porównaniu z innymi narodami Europy wciąż piją mało wody. Co skłoniło producentów, żeby pławić ich w luksusie? Odpowiedź może zaskoczyć. - W kryzysie najlepiej sprzedaje się to, co najdroższe, i to, co najtańsze. Cierpi średnia półka. Jest to więc dobry czas na wprowadzanie na rynek wód premium - ocenia na łamach Pulsu Biznesu Jacek Sadowski, prezes agencji Demo Effective Launching.

Katarzyna Pióro, PR manager marki Cisowianka, przekonuje, że rozwój segmentu premium wiąże się z dojrzewaniem rynku. - Z wodą dzieje się dokładnie to, co kiedyś z winami. Restauracje budują karty wód, a klient robi się coraz bardziej świadomy - do konkretnego mięsa chce dobrać odpowiednią wodę tak, jak dobiera się wino - tłumaczy w Pulsie Biznesu Katarzyna Pióro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH