REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Blue Lemon chce zrobić biznes na rynku napojów gazowanych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-02-2016, 16:16
Rynek napojów gazowanych skusił kolejnego gracza
Konrad Świerczyński, prezes firmy Blue Lemon; fot. P.Pawlowski (ŻelaznaStudio)

Firma Blue Lemon, założona przez Konrada Świerczyńskiego, który jest jej prezesem i właścicielem, a przez ostatnie 15 lat pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży w dużej firmie napojowej, nie zważając na trendy prozdrowotne, postanowiła zrobić biznes w segmencie napojów gazowanych. Trwa budowa dostępności marek Trrick i Mix Fresh.

REKLAMA

Aktualnie całość oferty produktowej Blue Lemon stanowią napoje gazowane. Są to dwa brandy kierowane do różnych grup konsumentów.

Pierwszym – ostrzej promowanym – są napoje Trrick, które dedykowane są konsumentom pomiędzy 14. a 30. rokiem życia. Produkty te są słodzone cukrem, więc nie posiadają sztucznych słodzików ani też konserwantów. Dostępne są w pięciu owocowych smakach oraz w opakowaniach 2L oraz 0,5L.  -Trrick ma perspektywy, aby walczyć z najlepszymi na rynku – zarówno ceną, jak i jakością oraz smakiem. Przedział cenowy, w którym się plasujemy to 2,3-2,79 zł / szt. – mówi Świerczyński.

- Druga grupa napojów to Mix Fresh, która kierowana jest do nieco starszych konsumentów, często mniej wymagających, którzy swoje decyzje zakupowe podejmują głównie w oparciu o cenę. Produkty w pojemności 2L również dostępne są w pięciu smakach - dodaje.

To dość śmiała oferta, ponieważ już od kilku sezonów mówi się o spadkach na rynku napojów gazowanych w Stanach Zjednoczonych i w Europie Zachodniej oraz o trendach prozdrotownych, które nie stawiają tego typu produktów w dobrym świetle.

- Niezbyt optymistyczne prognozy dla naszego rynku słyszymy już od kilku lat, natomiast pozwolę sobie na tezę, że - jak to bywa w przypadku wielu prognoz - należy podchodzić do nich z umiarkowanym spokojem. Nie sądzę, aby w ciągu najbliższych kilku, czy nawet kilkunastu lat, rynek napojów gazowanych skurczył się tak, by działanie w tym obszarze było całkowicie nieopłacalne. Oczywiście jak każda świadoma firma obserwujemy panujące trendy, zauważamy również inne możliwe pola do działania (chociażby health & wellness). Nie wykluczam, że w naszej ofercie nie znajdą się również napoje z tej kategorii, natomiast trzeba pamiętać, że promowanie produktów wschodzących czy też tzw. niszowych kategorii związane jest z o wiele większymi budżetami, które na tym etapie budowania firmy należy przeznaczyć na inne cele – komentuje Konrad Świerczyński.

Jego zdaniem aktualnie jesteśmy świadkami niepotrzebnej nagonki mającej na celu szkalowanie cukru w  produktach, natomiast zupełnie pomijany jest temat potrzeby uświadamiania społeczeństwa na temat zależności diety od trybu prowadzonej aktywności. 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • raszczak 14-02-2016, 12:21:
No to będzie okazja spotkać się na rynku, zobaczymy jak kolega Konrad wykorzysta wiedzę i doświadczenie które zdobył dzięki temu samemu pracodawcy co ja. Tylko ja byłem bardziej lojalny.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 528) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 773 572)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH