Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Blue Lemon chce zrobić biznes na rynku napojów gazowanych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-02-2016, 16:16
Rynek napojów gazowanych skusił kolejnego gracza
Konrad Świerczyński, prezes firmy Blue Lemon; fot. P.Pawlowski (ŻelaznaStudio)

Firma Blue Lemon, założona przez Konrada Świerczyńskiego, który jest jej prezesem i właścicielem, a przez ostatnie 15 lat pełnił funkcję dyrektora ds. sprzedaży w dużej firmie napojowej, nie zważając na trendy prozdrowotne, postanowiła zrobić biznes w segmencie napojów gazowanych. Trwa budowa dostępności marek Trrick i Mix Fresh.

Aktualnie całość oferty produktowej Blue Lemon stanowią napoje gazowane. Są to dwa brandy kierowane do różnych grup konsumentów.

Pierwszym – ostrzej promowanym – są napoje Trrick, które dedykowane są konsumentom pomiędzy 14. a 30. rokiem życia. Produkty te są słodzone cukrem, więc nie posiadają sztucznych słodzików ani też konserwantów. Dostępne są w pięciu owocowych smakach oraz w opakowaniach 2L oraz 0,5L.  -Trrick ma perspektywy, aby walczyć z najlepszymi na rynku – zarówno ceną, jak i jakością oraz smakiem. Przedział cenowy, w którym się plasujemy to 2,3-2,79 zł / szt. – mówi Świerczyński.

- Druga grupa napojów to Mix Fresh, która kierowana jest do nieco starszych konsumentów, często mniej wymagających, którzy swoje decyzje zakupowe podejmują głównie w oparciu o cenę. Produkty w pojemności 2L również dostępne są w pięciu smakach - dodaje.

To dość śmiała oferta, ponieważ już od kilku sezonów mówi się o spadkach na rynku napojów gazowanych w Stanach Zjednoczonych i w Europie Zachodniej oraz o trendach prozdrotownych, które nie stawiają tego typu produktów w dobrym świetle.

- Niezbyt optymistyczne prognozy dla naszego rynku słyszymy już od kilku lat, natomiast pozwolę sobie na tezę, że - jak to bywa w przypadku wielu prognoz - należy podchodzić do nich z umiarkowanym spokojem. Nie sądzę, aby w ciągu najbliższych kilku, czy nawet kilkunastu lat, rynek napojów gazowanych skurczył się tak, by działanie w tym obszarze było całkowicie nieopłacalne. Oczywiście jak każda świadoma firma obserwujemy panujące trendy, zauważamy również inne możliwe pola do działania (chociażby health & wellness). Nie wykluczam, że w naszej ofercie nie znajdą się również napoje z tej kategorii, natomiast trzeba pamiętać, że promowanie produktów wschodzących czy też tzw. niszowych kategorii związane jest z o wiele większymi budżetami, które na tym etapie budowania firmy należy przeznaczyć na inne cele – komentuje Konrad Świerczyński.

Jego zdaniem aktualnie jesteśmy świadkami niepotrzebnej nagonki mającej na celu szkalowanie cukru w  produktach, natomiast zupełnie pomijany jest temat potrzeby uświadamiania społeczeństwa na temat zależności diety od trybu prowadzonej aktywności. 

- Niestety najgorsze i niezrozumiałe jest to że ta sytuacja najbardziej dotkliwe uderza w  napoje, a mało wspomina się o słodyczach, jogurtach, lodach, dżemach i wielu innych produktach – mówi prezes Blue Lemon.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • raszczak 14-02-2016, 12:21:
No to będzie okazja spotkać się na rynku, zobaczymy jak kolega Konrad wykorzysta wiedzę i doświadczenie które zdobył dzięki temu samemu pracodawcy co ja. Tylko ja byłem bardziej lojalny.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.