Rynek napojów gazowanych typu cola będzie się rozwijał, choć powoli

- Segment coli jest zdecydowanie perspektywiczny, ponieważ oferuje konsumentom wyjątkowy smak, po który sięga się zarówno dla przyjemności, jak i coraz częściej przy posiłkach. Z tych powodów oczekujemy dalszego, choć powolnego rozwoju całej kategorii. PepsiCo jest silnym numerem dwa w segmencie napojów typu cola i odnotowuje dynamiczny wzrost - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Pyzikiewicz, dyrektor marketingu napojowego, PepsiCo Poland.
Vitaliy Novikov, nowy dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska przyznaje, że wierzy, że szanse na wzrost kategorii są bardzo duże i ciągle jest olbrzymi potencjał na rynku napojów gazowanych typu cola. - Będziemy nadal motorem wzrostu tej kategorii i pozytywnych emocji z nią związanych - dodaje.
Jednak nie wszyscy wieszczą kategorii coli tak "różową" przyszłość.
Jak przyznaje Patrycja Giurko, Group Brand Manager spółki Hoop Polska, której marka Hoop Cola zajmuje trzecią pozycję na rynku, segment coli nie rozwija się już tak dynamicznie jak w latach ubiegłych, czy w samym 2012 roku, kiedy sprzedaż wspomogło Euro 2012. - Kategoria coli się stabilizuje - dlatego nie przewidujemy wzrostu tej grupy napojowej - mówi.
Czytaj także: Rynek coli w Polsce - nadal perspektywiczny?


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!