Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Słoneczna Tłocznia chce zwiększyć sprzedaż o 25-30 proc. w 2014 r.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-01-2014, 13:31
Słoneczna Tłocznia chce zwiększyć sprzedaż o 25-30 proc. w  2014 r.
Stanisław Krzyżak, właściciel gospodarstwa Słoneczna Tłocznia

- W najbliższym czasie planujemy wprowadzenie na rynek nowego smaku, soku pomarańczowego. Zamierzamy wprowadzić kilka pionierskich pomysłów, które jak zakładamy pozwolą w 2014 r. zwiększyć sprzedaż o około 25-30 proc. Po trzech latach działalności Słoneczna Tłocznia jest rozpoznawalną marką, której celem jest pozyskanie lojalności konsumenta - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Stanisław Krzyżak, właściciel gospodarstwa Słoneczna Tłocznia.

Obecnie soki Słoneczna Tłocznia można nabyć w sklepach sieci Auchan, Eleclerc, Kaufland, Tesco i Real, prowadzimy rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.

- Obecnie na rynku działa około 40 podmiotów zajmujących się wyciskaniem soków bezpośrednich jak również, podmioty zajmujące się jego konfekcjonowaniem a wydaje się, że jest to dopiero początek tworzenia branży. W związku z nasyceniem rynku soków produkowanych metodą odtworzeniową, w konsekwencji brakiem możliwości dalszego rozwoju tego rynku, wielce prawdopodobne wydaje się że niektórzy obecni producenci tego soku wprowadzą alternatywę w postaci soku bezpośredniego, czego mamy już przykłady. Również obecni producenci koncentratu poważnie myślą o produkcji soku NFC - mówi Stanisław Krzyżak, właściciel gospodarstwa Słoneczna Tłocznia.

Jednocześnie jest to nowa kategoria, która powstaje dopiero w świadomości konsumentów, wobec czego 2014 wydaje się rokiem kiedy nastąpi wzrost oraz usystematyzowanie rynku - twierdzi ekspert.

Jego zdaniem można przewidywać, że rynek będzie wzrastał przez kilka następnych lat, pod warunkiem wprowadzania nowych smaków czy alternatywnych pojemności. Nieodzownym elementem dalszego rozwoju rynku jest konieczność zmiany postrzegania tego produktu przez handel tradycyjny. 

- Brak precyzyjnej definicji soków bezpośrednich sprawia, że pod tą nazwą handlową pojawiają się również soki, wprawdzie NFC, ale tłoczone kilka lub kilkanaście miesięcy wcześniej, przechowywane w warunkach aseptycznych a następnie na bieżąco konfekcjonowane w zależności od popyty rynku. Naszą domeną jest to, że soki tłoczymy na bieżąco przez cały rok, a do klienta trafia sok wyciśnięty kilka dni wcześniej, wówczas jakość soku jest zupełnie inna - dodaje Stanisław Krzyżak.

Polska jest pierwszym krajem, w którym soki bezpośrednie o pojemności 3 i 5 L sprzedawane są sklepach o zasięgu ogólnopolskim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • lemonka 17-01-2014, 14:11:
Świetne soki ale trochę za drogie.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH