Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Soti Natural otrzymało dotację i planuje inwestycje w rozwój portfolio

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
  • Data: 20-02-2017, 11:04
Soti Natural otrzymało dotację i planuje inwestycje w rozwój portfolio
fot. materiały prasowe

W marcu na polskim rynku napojów funkcjonalnych pojawi się butelkowany napar z perłowego jaśminu - Soti Natural Jasmin Pearl Tea - nowy produkt polskiego producenta naturalnych, niesłodzonych naparów Soti Natural. Wszystko dzięki środkom unijnym z Funduszu Pożyczkowego Wspierania Innowacji oraz wsparciu nowego inwestora.

W styczniu 2017 Soti Natural sp. z o.o. zakończyła drugą rundę finansowania innowacyjnego przedsięwzięcia. Dodatkowe możliwości zapewnił konkurs, prowadzony w ramach projektu pilotażowego „Utworzenie i dokapitalizowanie Funduszu Finansowego Wsparcia Innowacji” w ramach III osi priorytetowej „Kapitał dla innowacji” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 – 2013.

- Komisja wysoko oceniła innowacyjność i konkurencyjność produktów Soti Natural, a także dotychczasowe osiągnięcia w budowaniu dystrybucji i marki. Firma pozyskała najwyższy możliwy poziom wsparcia, tj. 2 mln pożyczki na preferencyjnych warunkach. Te środki pozwolą na rozwój firmy poprzez dodanie nowych produktów oraz selekcję i wybór partnerów, którzy będą dystrybuować Soti Natural na rynkach zagranicznych - mówi Monika Kowal.

Prace nad flagowym produktem firmy - Soti Natural Gyokuro - rozpoczęły się już w 2013 - podczas podróży założycieli Moniki Kowal i Adama Paluszyńskiego do Japonii. - Choroba w rodzinie zmotywowała nas do tego, by stworzyć alternatywę do picia wody. Dla wielu najbliższych nam osób woda nie miała smaku, a soki zawierały dużo cukrów. Nie było na rynku alternatywy, która połączyłaby smak, naturę i nie zawierała cukrów - mówi Monika Kowal, inicjatorka zdrowej rewolucji i pomysłodawczyni Soti Natural.

Soti Natural powstaje z połączenia trzech komponentów: liści Gyokuro, wody oraz wyjątkowego procesu parzenia, który zachowuje naturalne antyoksydanty. 

Naturalna butelkowana herbata Soti Natural dostępna jest dzisiaj m.in w sieciach delikatesów Piotr i Paweł, E.Leclerc, Top Market, Carrefour, Carrefour Express, Freshmarket, Żabka Galaxy, Chorten, drogeriach Rossmann oraz Hebe, na stacjach BP oraz restauracjach i klubach fitness. Firma prowadzi sprzedaż poprzez zespół sotinek - ambasadorek firmy w całej Polsce, które opiekują się punktami sprzedaży. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 760) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH